Forumindex › Forums › Modellen › OPC-Modellen › Astra opc op het oog (keuze uit 2)
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
14 november 2011 om 10:40 #17938380
@Niels0478 wrote:
@Spijkcity wrote:
ik twijfel tussen
http://link.marktplaats.nl/498518406″ onclick=”window.open(this.href);return false;
bij deze heb ik twijfels aan km stand maar hij is wel af eigenlijkhttp://link.marktplaats.nl/501765513″ onclick=”window.open(this.href);return false;
deze heb ik ook op het oog nu.1e eigenaar.
deze is standaard en orgineel nlDie eerste vind ik er netter uitzien, helaas kan ik ook niet ruiken welke de beste is
maar die man doet vaag als ik hem bel
hij zegt steeds dat er kijkers komen en dan zijn ze niet geweest al 3 keer oa.14 november 2011 om 10:44 #17938381mede daardoor ben ik uiteindelijk gewoon bij een bovag handelaar geslaagd voor iets meer centen
14 november 2011 om 18:21 #17938382Ik zou direct voor de 2e gaan, stukken mooier dan zo’n ding met ingevoerd kenteken. En nog maar een eigenaar gehad!
14 november 2011 om 22:42 #17938383Zou nooit meer voor opc 1 gaan…en m niemand aanbevelen (no offense) ‘t vermogen valt zwaar tegen… er is niks meegespoten….op t recaro interieur en de irritante hoge spoiler op de klep verschilt ie niks van een huis tuin en keuken G. Blokken krijgen vroeg of laat allemaal een lekke kop doordat de koppakking compleet is weggevreten. Zoek maar eens op forum.
Had mn opc 1 nog geen jaar toen ik t blok eruit heb gehaald en een z20let heb gemonteerd, dan rijdt t een beetje en hoef je m niet op toeren te houden om wat pit te hebben. Sommige opc turbo’s beginnen ook rond 5 a 6 te zitten. Zou me daar op richten.15 november 2011 om 01:12 #17938384Dank je Baas J
15 november 2011 om 16:07 #17938385G OPC turbo’s beginnen idd ook wat te zakken. Maar een goede voor 5 a 6 duizend zul je niet vinden.
Rond de 8000 euro moet je wel kunnen slagen voor een orginele G OPC Turbo. Moet je geduld mee hebben, staat er al een tijd geen te koop op marktplaats en autoweek, zijn best zeldzaam in Nederland. Duitsland liggen de prijzen een beetje hetzelfde, voor een goede. Alleen dan komt er nog wat invoer bij.Let wel op met de turbo’s als je besluit er eentje te kopen, is een zwak punt.
Heb zelf een edition gehad, ligt eraan wat je gewend bent, maar auto reed wel goed. Idd mist ie wel wat vermogen onderin de toeren, maar heeft ook wel wat, zo’n toeren machine. Is vlot, maar niet heel snel. Heb er zelf graag in gereden wel. Een G turbo is een stuk sneller, en vind je dit niet genoeg kun je er makkelijk meer uithalen.
Weet niet of je perse een OPC wilt, maar mischien is een Astra Coupe Turbo ook een optie?
17 november 2011 om 06:04 #17938386Had eerder een Astra H met z20leh genomen dan een xer of een let. Kan natuurlijk niet in je knip kijken.
240 Pk, uiteraard de leh turbo die sterker en beter gebouwd is. Maar je kan ook desnoods eens kijken naar de coupe van Basgsi of die van Mike. Staan beiden op MP, eentje met 200 Pk en eentje met ongeveer een Pk of 300…. altijd leuk.
Hou wel altijd rekening met het feit turbo bij de let modellen.
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.