astra navi ncdr1100

Forumindex Forums Modellen Astra astra navi ncdr1100

  • Dit onderwerp is leeg.
5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Auteur
    Berichten
  • #17213112
    astratjeg01hh
    Deelnemer
      Lid sinds:
      26 July 2009

      Erik. beste mensen ik kan voor mijn astrag bj 2001 een navi ncdr met cid kleurenscherm aanschaffen er zit nou een bc schermpje in maar is het mogelijk om het navi te instaleren.
      Bij het navi worden de volgende spullen bijgeleverd cd gps kabel voor het scherm en nog aantal kabel de prijs vraagt ie 500 voor is dat een redelijke prijs

      #17537050
      PVB
      Deelnemer
        Lid sinds:
        25 April 2006

        Het is mogelijk, je hebt ook een andere middenconsole nodig aangezien het CID scherm groter is.
        Je hebt ook een adapterkabel nodig voor de radio.

        Kijk eens HIER en HIER.

        #17537051
        astratjeg01hh
        Deelnemer
          Lid sinds:
          26 July 2009

          hee weet iemand waar ik die adapterkabel kan kopen en wat het bestelnummer is alfast bedankt erik

          #17537052
          PVB
          Deelnemer
            Lid sinds:
            25 April 2006

            In de eerste link waar de adapterkabel besproken wordt staat het opel onderdeelnummer. Onderdeelnummer is:17 87 019
            Ik heb er een paar jaar terug naar geinformeerd en toen kostte hij ongeveer €40,00.
            Als je deze kabel hebt moet je hem dus volgens de link ombouwen.

            #17537053
            AsconaC20NE
            Deelnemer
              Lid sinds:
              9 December 2004

              Ik heb even een vraagje over de NCDR1100

              Ik heb een route berekend, maar later de plannen gewijzigd en ik wilde de route annuleren en verder geen nieuwe route invoeren.

              route annuleren/stoppen dus.

              Nou heb ik zelfs een nederlandse handleiding, maar kon het zo nog niet vinden hoe dat mogelijk is (en of dat mogelijk is?) :hmmz

              Is er iemand die mij dat kan vertellen? Lijkt mij toch heel raar als dat niet mogelijk is

            5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.