Astra K constante plus kabel binnenin

Forumindex Forums Modellen Astra Astra K constante plus kabel binnenin

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Auteur
    Berichten
  • #18365002
    erikz
    Deelnemer
      Lid sinds:
      4 October 2013

      Ik loop tegen een probleem bij het aansluiten van de elektra van mijn trekhaak.

      Op de handleiding staat beschreven dat ik een vaste plus kabel, de rode kabel, moet aansluiten aan mijn accupool middels een kabelschoentje met oog. Er zit ook een zekeringkastje aan deze kabel en hij komt achterin de kofferbak uit bij een of ander kastje waarin ik een connector met de kabelboom in moet pluggen.  Ik heb deze rode + kabel van achteren naar voren gelegd maar nu zie ik geen enkele mogelijkheid om deze kabel in het motorcompartment te krijgen van binnenuit onder het dashboard bij de motorkaphendel. Het zit potdicht gebouwd met van alles en nog wat.

      Zit er binnenin, liefst ergens in de buurt van de motorkaphendel, een + kabel waaraan ik deze kabel zou kunnen koppelen en kan dat ook zonder problemen?

       

      #18365005
      pjotter
      Deelnemer
        Lid sinds:
        21 November 2013

        [quote quote=18365002]25 maart 2019 om 12:34[/quote]

        De accu van een astra K bevindt zich onder de achterbank of kofferbak bij stationwagen dus uw hoeft de kabel niet naar het motor compartiment te brengen

        accu K

        #18365006
        erikz
        Deelnemer
          Lid sinds:
          4 October 2013

          Bedankt Pjotter!, dat wist ik dus niet. Maakt het wel een stuk makkelijker.

          Was ik helaas iets te snel met die kabel. Had hem net onder de deurstijlen en kappen gelegd naar voren :-( maar dan trekken wie die maar weer los.

           

          #18365053
          pjotter
          Deelnemer
            Lid sinds:
            21 November 2013

            [quote quote=18365006]Bedankt Pjotter!, dat wist ik dus niet. Maakt het wel een stuk makkelijker. Was ik helaas iets te snel met die kabel. Had hem net onder de deurstijlen en kappen gelegd naar voren :-( maar dan trekken wie die maar weer los.[/quote]

            las dat het is gelukt met de trekhaak heb je er toevallig fotos van gemaakt als leidraad voor andere gebruikers om dit zelf te doenAnschlussbelegung 13 polig

          4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.