astra k bekerhouders verwijderen

Forumindex Forums Modellen Astra astra k bekerhouders verwijderen

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Auteur
    Berichten
  • #18348166
    Gerard Kronenburg
    Deelnemer
      Lid sinds:
      12 December 2016

      Ik gebruik de bekerhouders in de middenconsole niet maar ik wil wel meer opbergruimte voor bv. zonnebril.
      Deze tip zag op een Duitse site en werkt prima. De bekerhouder is van relatief zacht plastic en kan je er zo uittrekken en later eventueel terugzetten.

      https://www.astra-k-forum.de/index.php/Attachment/2411-DSC-3452-jpg/

      #18348178
      Vierwieler
      Deelnemer
        Lid sinds:
        5 February 2017

        Interessant. Ik zit ook steeds te hannissen met mijn zonnebril. Heb je toevallig een link naar de verkoper?

        #18348186
        Gerard Kronenburg
        Deelnemer
          Lid sinds:
          12 December 2016

          je hebt verder niets nodig. Je trekt de bekerhouder met wat lichte kracht er zo uit. De inhoud is beplakt met zelfklevende vilt. Als je de bekerhouder op zijn kop op het vilt legt en dan rondom uitknipt en dan als 1 a 2 mm. kleiner inplakken en klaar het is.

          #18348212
          eppo61
          Deelnemer
            Lid sinds:
            13 May 2017

            Hartelijk dank voor deze suggestie; inderdaad met een beetje kracht goed te verwijderen !
            En meteen de “shark easter egg” gevonden; is blijkbaar een Opel-geintje dat ze op meerdere plekken toepassen…..
            https://www.astrakforums.co.uk/viewtopic.php?t=2777
            :dank-u:

            #18348218
            Vierwieler
            Deelnemer
              Lid sinds:
              5 February 2017

              Dank, ook namens mij.

              Wat hebben die Engelsen trouwens een mooi forum! Net als de Duitsers. Het forum is lekker snel en zonder reclames. Ik ben jaloers op ze.

              #18348224
              Astra_DLS
              Deelnemer
                Lid sinds:
                6 March 2008

                Ik kan de duitse site niet zien. Krijg een foutmelding over de afbeelding verwijderd. Die bekerhouder heb ik er wel eens uitgetrokken om schoon te maken, dat is niet zo spannend nee.

                Ik heb mijn zonnebril overigens bij de tellers liggen, in het kuiltje van het stuur (iets naar me toe getrokken). Is vanaf daar nog nooit gaan schuiven. Misschien een handige plek als je zonnebril er past?

              6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.