Astra K – AA not working – Boordcomputer update gezocht

Forumindex Forums Overige Handleidingen & instructies How to’s – Modellen How to’s – Astra Astra K – AA not working – Boordcomputer update gezocht

1 bericht aan het bekijken (van in totaal 1)
  • Auteur
    Berichten
  • #18549175
    Jonathan Helsen
    Deelnemer
      Lid sinds:
      4 January 2024

      Hi There,

       

      ik heb 2 jaar geleden een Astra K uit 2017 aangekocht. Kei blij dat ik eindelijk Android Auto kan gebruiken maar helaas, deze werkt niet.. Ik heb al wel een versie waarbij AA en Carplay beschikbaar zijn in de menu’s (om te activeren), maar werkt dus NIET.

      Ik heb al belachelijk veel zaken uitgetest en het enige dat nog overblijft is een update van de boordcomputer/maps.
      Het irriteert me al dat deze niet worden geupdate en dat je er eigenlijk ook nog voor moet betalen..

      100 euro voor een outdated update die HUN bugs moet oplossen? Opel, wir eben auto’s… Totally not.

       

      Ik heb al een garage gebeld en dit zou me toch wat kosten om te updaten (update + werkuren(??!!)).
      Als ik zelf de update opzoek op de website van Opel, is deze ook niet meer beschikbaar.. Dit kan toch niet?!

       

      Omdat ik het momenteel nog vertik om een nieuwe radio aan te schaffen, probeer ik dit forum in de hoop dat er oplossingen zijn.

    1 bericht aan het bekijken (van in totaal 1)
    • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.