Astra J navi950

Forumindex Forums Modellen Astra Astra J navi950

11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
  • Auteur
    Berichten
  • #17270712
    Chris88
    Deelnemer
      Lid sinds:
      23 February 2015

      Heb een astra j st 1.6cdti met een navi 950. Veel kleine probleempjes als storende dap zenders, geen TMC berichtgeving, bij gesprek doorheen pratend navi enz.

      Vorige jaar kreeg ik van Opel te horen dat er een update in de maak lag.

      Weet iemand of die er inmiddels is?
      Zijn daarbij de geleidingslijnen van de achteruit kijke camera terug?

      #18275176
      Opel_Bjorn
      Deelnemer
        Lid sinds:
        4 May 2008

        Zit met identieke problemen. Ze hebben mij ook een update beloofd maar ik denk niet da die er zal komen

        #18275177
        johanhummer9
        Deelnemer
          Lid sinds:
          21 May 2011

          @Opel_Bjorn wrote:

          Zit met identieke problemen. Ze hebben mij ook een update beloofd maar ik denk niet da die er zal komen

          Beloofd ja? Teruggaan , niet zo makkelijk over denken

          #18275178
          Chris88
          Deelnemer
            Lid sinds:
            23 February 2015

            Op het Duitse forum staat dat de geleiders wel weer terug zijn.

            Nu ik dit topic heb aangemaakt heb ik nog een vraagje.

            In het begin was mijn versnellingsbak met schakelen als een mes die door boter sneet. Inmiddels ervaar ik dat niet meer. Het betreft de m32 wr is dit degene met problemen of een nieuwe? En wat kan het zijn.. Smeren?

            #18275179
            iquick
            Deelnemer
              Lid sinds:
              21 July 2011

              Wat is de bouwjaar en km stand van de auto? Onder de 1.6 cdti zit de nieuwe M32 bak en is in 2014 afgeleverd met de herzienen cq vernieuwde sterkere lagers.

              #18275180
              @Johan
              Deelnemer
                Lid sinds:
                28 January 2015

                Op mijn navi950 zitten er inderdaad geleiders bij het in schakelen naar achteruit op de navi950 monitor.

                #18275181
                Chris88
                Deelnemer
                  Lid sinds:
                  23 February 2015

                  Nu hopen dat de andere problemen ook zijn opgelost.

                  TmC wat niet wertk, tijdens bellen navi die erdoor heen tetterd enz

                  #18275182
                  Andre_Ede
                    Lid sinds:
                    16 June 2006

                    op mijn NAVI600 werkt TMC perfect, het heeft even tijd nodig om in te lezen maar dan werkt die heel goed.
                    Ik rij iedere dag op de A12 richting Arnhem en verder, en wordt nooit verrast omdat er ineens een file staat, omdat die
                    deze al in mijn woonplaats meldt.
                    Heb je Radio 1 op voorkeuze 1 staan? Dat schijnt te helpen las ik ooit hier op het forum.

                    #18275183
                    vinfoto
                      Lid sinds:
                      6 March 2015

                      Vandaag mijn Astra bij de dealer laten controleren allerlei vage klachten en dat al na 1500 km. Navi950 heeft een aantal firmware updates gehad en tmc lijkt nu wel te werken.

                      #18275184
                      Chris88
                      Deelnemer
                        Lid sinds:
                        23 February 2015

                        weet iemand of er inmiddels al een update voor het navi 950 is?

                        De geleidingslijnen kunnen volgens de dealer niet bij mijn auto worden geïnstalleerd uit het model 2014 .. Is dit alleen software matig te verhelpen?

                        #18352617
                        Katge
                        Deelnemer
                          Lid sinds:
                          2 July 2016

                          Bij een Zafira Tourer zijn de geleidelijnen (bij achteruitrijden) wel op het camerabeeld te zien. Kloppen ook heel aardig. Ik begrijp dat je die in en uit kunt schakelen (maar waarom zou je die uit zetten?).

                        11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
                        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.