Astra J bj 2015. Afstandsbediening voor vergrendelen en ontgrendelen werkt biet

Forumindex Forums Modellen Astra Astra J bj 2015. Afstandsbediening voor vergrendelen en ontgrendelen werkt biet

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Auteur
    Berichten
  • #18360170
    Lindt89
    Deelnemer
      Lid sinds:
      7 September 2018

      <p style=”text-align: left;”>Hallo,</p>
      Ik heb een Opel Astra 1.4 turbo 140pk hatchback.

      3 maand geleden gekocht bij de Opel dealer. Nu wou ik de auto op slot doen maar helaas dit gaat niet, andere sleutel geprobeerd maar ook niks.

      Als ik in de auto zit of het portier open werkt het wel. Met de Opel garage gebeld en hier zeiden ze me de sleutels te resetten door in het contactslot te steken op contact te zetten en op open en dicht te drukken , ook dit helpt niet. Dan moeten we een afspraak maken zeggen ze bij de garage , hier baal ik van want dit is de 4e keer in 3 maand tijd.

       

      Eerst een kapotte start Motor, toen een lekker krukas kering, toen een schavend geluid wat door de remmen kwam, hier hebben ze nieuwe blokken opgezet en nu komt het geluid soms nog terug??. Auto is 5 jaar oud en heeft 56.000 km gelopen , dan verwacht je dit soort dingen toch zeker van een Opel dealer niet? De dealer lost trouwens wel alles netjes zonder problemen op. Maar toch 4 keer in 3 maand tijd vind ik vervelend.

      #18360171
      Lindt89
      Deelnemer
        Lid sinds:
        7 September 2018

        Bj is 2013 ipv 2015.

        #18360219
        dark-divx
        Deelnemer
          Lid sinds:
          20 November 2005

          Eens batterij van de sleutel vervangen. Misschien dat ze beiden leeg zijn.

          Heb je voordien beide sleutels al gebruikt of telkens dezelfde?

          #18360235
          Lindt89
          Deelnemer
            Lid sinds:
            7 September 2018

            Ja dit had ik al geprobeerd. Wij gebruiken allebei een sleutel. Intussen ben ik er al achter wat de oorzaak is. Wij wonen in een nieuwbouw wijk en er staat sinds een week een hijskraan bij , deze verstoort het signaal. Zodra ik de straat uit rijd en het dan probeer is er niets aan de hand.

             

            Bedankt voor je reactie in elk geval???

            #18360252
            dark-divx
            Deelnemer
              Lid sinds:
              20 November 2005

              goed dat het is uitgekomen.

              Bij ons vorig huis had ik dit probleem ook als de knop van de draadloze bel bleef hangen :D

            5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.