Astra J 2015 Dagrijverlichting en deurvergrendeling en stoelverwarming

Forumindex Forums Modellen Astra Astra J 2015 Dagrijverlichting en deurvergrendeling en stoelverwarming

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Auteur
    Berichten
  • #18369320
    Wim Polman
    Deelnemer
      Lid sinds:
      17 October 2019

      Hoi allemaal,

      Heb twee vragen over mijn astra J.

      Rechtsachter gaat de deurknop moeilijk naar beneden. Het motortje lijkt lam, kan er een nieuw motortje in of moet ik dan direct alle deuren doen incl een nieuwe sleutel?

       

      De tweede vraag gaat over de dagrijverlichting. Er lijkt een storing in te zitten. De lampjes zijn heel snel kapot (vooral links). Er lijkt ook door de vorige eigenaar mee geprutst te zijn. Garage geeft aan 2 nieuwe komlampen a 400 euro per stuk.. maar dat vind ik wat aan de prijs. Zijn er ook andere oplossingen? Als een nieuwe kabel aanleggen of toch zelf een ledverlichting aanleggen?

       

      De derde vraag over de stoelverwarming bestuurderskant. Lijkt ook een storing in te zitten. Op stand 3 schakelt hij zichzelf na ongeveer 5 minuten uit (te heet?) Op stand 2 blijft hij wel altijd aan. Iemand enig idee waar dit vandaan kan komen?

       

      Alvast bedankt,

       

      Wim

      #18369323
      Wim Polman
      Deelnemer
        Lid sinds:
        17 October 2019

        Zojuist bij de opel dealer gehoord dat er met de dagrijverlichting geknoeid is. Nieuwe kabelbomen/koplampen zijn erg duur. Iemand tips?

        #18369324
        Bart…
        Deelnemer
          Lid sinds:
          25 March 2019

          Over je stoelverwarming,

          Waarschijnlijk is je stoelverwarmingselement stuk waardoor die uitgaat na een korte tijd. Dat element is wel los te vervangen. Weet niet wat dat kost.

          Over de rest kan ik zo niks zeggen.

        3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.