Astra J 2014 sports tourer Trekhaak probleem

Forumindex Forums Modellen Astra Astra J 2014 sports tourer Trekhaak probleem

11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
  • Auteur
    Berichten
  • #18349705
    Benn1967
    Deelnemer
      Lid sinds:
      7 January 2015

      Hallo , ik heb pas een astra J van 2014 gekocht met originele trekhaak (afneembaar) , 13 pins aansluiting.
      Mijn aanhangwagen heeft nog een 7 pins aansluiting , dus een verloopstuk ertussen en klaar :)
      Niet dus , boordcomputert geeft foutmelding dat er lampjes stuk zijn ,,, en knipperlichten gaan veel te snel ( zoals als er een lampje stuk is )
      Alle lichten werken gewoon goed , maar foutmeldingen blijven .
      Heeft iemand dit probleem nog ?
      En wie heeft de oplossing ?

      Benny
      :happy02:

      #18349709
      Astra_DLS
      Deelnemer
        Lid sinds:
        6 March 2008

        Heb je de melding alleen als de adapter er wel inzit zonder aanhanger? Ik heb als de verloop erin zit zonder aanhanger allerlei problemen, met aanhanger werkt alles naar behoren.

        #18349719
        Benn1967
        Deelnemer
          Lid sinds:
          7 January 2015

          Meldingen zijn met verloopstuk alleen , en ook samen met de aanhangwagen eraan ..

          #18349724
          alex.7
          Deelnemer
            Lid sinds:
            3 June 2010

            Heeft de aanhanger toevallig LED verlichting, dit vindt de electronica van de auto ook niet echt leuk.

            #18349747
            Benn1967
            Deelnemer
              Lid sinds:
              7 January 2015

              Nee , gewoon de klassieke verlichting

              #18349817
              mikeFR
              Deelnemer
                Lid sinds:
                26 September 2017

                trekhaak stuurapparaat kan op meerdere manieren worden geprogrammeerd
                :geen verlichting controle aanhanger
                :verlichting controle gloeilampen
                :verlichting controle LED verlichting

                zou mogelijk zijn dat het in de programmering verkeerd staat

                #18349823
                Corjan
                Deelnemer
                  Lid sinds:
                  15 May 2008

                  Hallo

                  Ik heb deze problemen ook gehad (Insignia )en bij mij het een massa probleem alles goed schoon gemaakt nu werkt het weer zoals het hoort. Misschien heb je hier iets aan Succes.

                  Heb je ook al eens een andere verloop geprobeerd daar wil het ook nog wel eens aan liggen. :good:

                  #18349841
                  Benn1967
                  Deelnemer
                    Lid sinds:
                    7 January 2015

                    [quote quote=18349817]trekhaak stuurapparaat kan op meerdere manieren worden geprogrammeerd
                    :geen verlichting controle aanhanger
                    :verlichting controle gloeilampen
                    :verlichting controle LED verlichting

                    zou mogelijk zijn dat het in de programmering verkeerd staat[/quote]

                    En waar vind ik die programmering , in de boordcomputer ?

                    #18349842
                    Benn1967
                    Deelnemer
                      Lid sinds:
                      7 January 2015

                      [quote quote=18349823]Hallo

                      Ik heb deze problemen ook gehad (Insignia )en bij mij het een massa probleem alles goed schoon gemaakt nu werkt het weer zoals het hoort. Misschien heb je hier iets aan Succes.

                      Heb je ook al eens een andere verloop geprobeerd daar wil het ook nog wel eens aan liggen. :good:[/quote]

                      Yep , al 3 verschillende merken verloopstukken geprobeerd , allemaal hetzelfde probleem

                      #18349956
                      Riesje69
                      Deelnemer
                        Lid sinds:
                        3 March 2012

                        Hoi Benn 1967,

                        is het gebruikte wattage van de knipperlichten idd 21 watt. Een verkeerde wattage kan ook problemen geven.
                        Als je dicht in de buurt woont van mij kan ik mijn zelfgebouwde testkast op je auto en aanhanger aansluiten.

                        #18349970
                        Benn1967
                        Deelnemer
                          Lid sinds:
                          7 January 2015

                          [quote quote=18349956]Hoi Benn 1967, is het gebruikte wattage van de knipperlichten idd 21 watt. Een verkeerde wattage kan ook problemen geven. Als je dicht in de buurt woont van mij kan ik mijn zelfgebouwde testkast op je auto en aanhanger aansluiten.[/quote]

                          Ik woon Belgie , Hasselt … misschien een beetje ver , maar toch bedankt voor het aanbod . lampjes zijn 21 W

                           

                        11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
                        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.