Astra J 2011

Forumindex Forums Modellen Astra Astra J 2011

11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
  • Auteur
    Berichten
  • #18374709
    Bert1962
    Deelnemer
      Lid sinds:
      17 September 2015

      Hallo allemaal,
      <p style=”text-align: left;”>Zal me even opnieuw voorstellen. Ik ben Bert (58) woonachtig in Nijmegen. Ik ben sinds vandaag trotse eigenaar van een Astra J Diesel station uit 2011 na eerst 8 jaar in een “G” gereden te hebben en daarvoor een “F”. Vind het fijne wagens. Nu heb ik enkele vragen van diverse aard. Ik heb de vraag of de electrische ramen ook zo geschakeld kunnen worden dat ze net de afstandbediening open en dicht kunnen zoals bij mijn vorige Astra ? Ook heb ik de vraag of er een cd voor navigatie geplaatst moet worden om de navigatie te kunnen gebruiken ? Als ik nu op de “Navi” knop druk krijg ik een tekst omtrent veilig gebruik. En de laatse vraag is waarop de kabelset voor trekhaak wordt aangesloten ? Gaat dat net als bij de “H” model d.m.v. een stekker insteken in de auto ?20200522_1223161 Wie kan mij aan informatie helpen waarvoor alvast mijn dank.</p>
      Vriendelijke groet,

      Bert

      #18374745
      Bert1962
      Deelnemer
        Lid sinds:
        17 September 2015

        Niemand info :help:

        #18374746
        Supermotard
        Deelnemer
          Lid sinds:
          5 April 2011

          <p style=”text-align: right;”>Ik had in mijn Sportstourer (2.0diesel) een DVD 800. Hier moest ook de navigatie cd in om te navigeren. De trekhaak set heb ik van ECS gebruikt. Deze naar de zekeringkast en constant/geschakelde + naar de accu.</p>
          Succes

          #18374748
          Bert1962
          Deelnemer
            Lid sinds:
            17 September 2015

            Dank je wel voor de reactie :good:

            Bij zekering kast kan ik hem zo inpluggen dus en dan alleen constante spanning op de accu met zekering er tussen. Advies hoeveel ampere zekering er tussen ? Bij ECS zitten stekker en contactdoos er al aan gemonteerd ? En dan een 13 polige doos nemen ?

            Navigatie is me nu ook duidelijk.

            Dank je wel voor de informatie :dank-u:

            Groeten Bert

            #18374750
            Supermotard
            Deelnemer
              Lid sinds:
              5 April 2011

              De uitbreiding voor constante stroom moet u los bestellen. Hier zitten zekeringen bij. (dus dan 13 polig) Er zit een duidelijke beschrijving bij. Aanmelden op de auto was bij mij niet nodig. Afhankelijk van welk merk kabelset. Prima zelf te doen.

              #18374753
              Bert1962
              Deelnemer
                Lid sinds:
                17 September 2015

                <p style=”text-align: left;”>Dan ga ik voor de ECS kabelboom omdat deze vrij makkelijk lijkt en dan idd 13 polig. Dank je wel voor de reactie’s. Nog een fijn weekend :dank-u:</p>

                #18374754
                Bert1962
                Deelnemer
                  Lid sinds:
                  17 September 2015
                  #18374791
                  Nick-GSI
                  Deelnemer
                    Lid sinds:
                    30 June 2004

                    Ik heb een dvd800 en heb de benelux op de interne harddisk staan, kan dus navigeren zonder dvd. Bij mijn cosmo (2010) kan ik de ramen via de afstandsbediening openen en sluiten ( heb wel 4 elektrische ramen )

                    #18374793
                    Bert1962
                    Deelnemer
                      Lid sinds:
                      17 September 2015

                      Hoi Nick,

                      Dank je wel voor je reactie.

                      Op de harde schijf is het mooiste. De ramen via afstandbediening moet bij dealer denk via een computer ?

                      Groeten Bert

                      #18374931
                      JustinH1973
                      Deelnemer
                        Lid sinds:
                        6 April 2020

                        Hallo Bert,

                        Als er een comfort module aanwezig is zou die niet geprogrammeerd te hoeven worden. Ik ben er zelf ook een tijdje mee bezig geweest om dat uit te zoeken. Uiteindelijk naar de dealer geweest. Die heeft (voor een kleine 40 euro :scratch: )met Tech2 gekeken of die module wel aanwezig was. Helaas niet.

                        Ik heb een universele comfort module besteld. Ben nog aan het uitzoeken hoe de bedrading loopt waarop ik de module kan aansluiten.

                        Hoe bevalt je Astra ST? Ik rijd sinds een paar maandjes ook in zo’n auto. Heerlijk! Ik heb de 2.0 cdti uitvoering. Ook nog even laten chippen naar 200 pk. Hoef je ook niet met samengeknepen billen in te halen :good:

                         

                        Groeten Justin

                        #18374932
                        Bert1962
                        Deelnemer
                          Lid sinds:
                          17 September 2015

                          Hallo Justin,
                          <p style=”text-align: left;”>Dank je wel voor je reactie.</p>
                          <p style=”text-align: left;”>De Opel dealer heeft bij mij gecheckt of module aanwezig was omdat ze i.v.m. terugroepactie handrem de computer moesten aansluiten maar bij mijn Astra zit ie er niet in. Bedenk me net of eentje uit een schadewagen geen optie zou kunnen zijn. Ik vind het een fijne wagen ondanks ik van 1.7 Dtl naar 1.3 Dtl ben gegaan. Ben mijn wilde haren bijna kwijt op m’n 57e ? Heb alleen nog de melding an dringend onderhoud op mijn display terwijl men geen storing kan vinden bij Opel. Op mijn vorige Astra had ik 427xxx op de teller staan en reed nog steeds goed met weinig reparatiekosten. Deze Astra heeft er 184xxx opstaan en ik hoop er net zoveel plezier mee te hebben als met de Astra H. Nu nog ff oriënteren naar een (gebruikte) trekhaak met kabelset die ik zo kan inpluggen. Vroeger wilde ik geen Opel maar heb nu de vierde al in 21 jaar. Wil niks anders meer. Fijne dag nog.</p>
                          Groetjes Bert

                        11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
                        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.