Astra J – 2011 – Aanpassen display tellerhuis

Forumindex Forums Modellen Astra Astra J – 2011 – Aanpassen display tellerhuis

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Auteur
    Berichten
  • #18360159
    RobiWanKenobi
    Deelnemer
      Lid sinds:
      19 May 2014

      Dag mede Opel liefhebbers,

      Voor een Opel Astra J Sports Tourer 1.4T 140PK uit 2011:  Weet er iemand waar ik terecht zou kunnen voor het laten aanpassen van wat er wordt weergegeven in het display in het tellerhuis. Daar kan ik nu doorheen scrollen door 7 pagina’s terwijl ik graag veel informatie op één pagina zou willen. Via officiële kanalen is er niets mogelijk. Ik word bij twee garages (beide Opel dealers) aangekeken alsof ik voorstel dat ik de tent kom beroven. Ze hebben er nog nooit van gehoord zeggen ze. Natuurlijk.
      Nou bestaat er zoiets als OPCOM….. En daar wil ik mezelf eigenlijk niet aan branden, omdat ik niet uit alle versies en mogelijkheden kom.
      Is er iemand bij wie ik met deze vraag terecht zou kunnen?

      Alvast bedankt!

      #18360162
      pjotter
      Deelnemer
        Lid sinds:
        21 November 2013

        [quote quote=18360159]Dag mede Opel liefhebbers, Voor een Opel Astra J Sports Tourer 1.4T 140PK uit 2011: Weet er iemand waar ik terecht zou kunnen voor het laten aanpassen van wat er wordt weergegeven in het display in het tellerhuis. Daar kan ik nu doorheen scrollen door 7 pagina’s terwijl ik graag veel informatie op één pagina zou willen. Via officiële kanalen is er niets mogelijk. Ik word bij twee garages (beide Opel dealers) aangekeken alsof ik voorstel dat ik de tent kom beroven. Ze hebben er nog nooit van gehoord zeggen ze. Natuurlijk. Nou bestaat er zoiets als OPCOM….. En daar wil ik mezelf eigenlijk niet aan branden, omdat ik niet uit alle versies en mogelijkheden kom. Is er iemand bij wie ik met deze vraag terecht zou kunnen? Alvast bedankt![/quote]

        Als je niet via de officiële kanalen gehoor krijgt zou ik het proberen met een opcom kun je niet meerdere info op een display tegelijk verkrijgen

        maar wel meer functies toevoegen op je display waar je doorheen kunt scrollen Ik zou gaan voor de nieuwste opcom versie en software

        #18360652
        Hromkes
        Deelnemer
          Lid sinds:
          17 March 2018

          Precies opcom kun je kleine aanpassingen doen maar wat jij wil kan niet met de opcom :scratch:  heb ik ook al geprobeerd.

          Maar als iemand het wel weet of kan hoor ik dat nartuurlijk graag :happy02:

        3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.