Astra j 2010 rechter speaker werkt niet tweeter wel

Forumindex Forums Modellen Astra Astra j 2010 rechter speaker werkt niet tweeter wel

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Auteur
    Berichten
  • #18414814
    Frankbel
    Deelnemer
      Lid sinds:
      12 December 2020

      Hoi allemaal,

      Ik ben er zojuist achter gekomen dat aan de rechtervoorzijde mijn tweeter wel werkt maar speaker niet. Geen geluid, geen trillingen niks. Links klinkt het wat vervormd en trillerig. Ook geprobeerd op de radio met fade en balans. Speaker blijft stil.

      Zelf denk ik dat de speaker echt kapot is, tweeter zou ook niet moeten werken als er een probleem aan die kant is toch?

      Iemand ervaringen mee?

      Hoor het graag van jullie kenners.

      Groetjes Frank

      #18414815
      dappie
      Deelnemer
        Lid sinds:
        5 July 2008

        Frank, is er niet een stekkertje los van de speaker, zou ik ff controleren, en wat betreft je tweeter, die kan gewoon

        zn eigen bedrading hebben, dus dat je speaker niet zichtbaar gelust naar de tweeter.

        #18414817
        Frankbel
        Deelnemer
          Lid sinds:
          12 December 2020

          Zover ik weet niet!

          Heb het paneel zelf nog nooit losgehad. Het is mij ook nog nooit opgevallen dat de speaker het niet deed.

          Kan zo’n stekkertje zomaar losgaan dan?

          Stel dat is niet het probleem waar moet ik dan aan denken?

          #18414837
          dappie
          Deelnemer
            Lid sinds:
            5 July 2008

            Misschien is er een vorige eigenaar achter het paneel geweest of er is wat los achter je radio,  of je

            speaker is echt stuk, je zal wat los moeten halen om het te controleren,  dat kost niks

          4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.