Astra j 1.6.16v misfire cilinder 3

Forumindex Forums Techniek Overige motor types Astra j 1.6.16v misfire cilinder 3

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Auteur
    Berichten
  • #18423565
    ypsilon
    Deelnemer
      Lid sinds:
      7 March 2013

      Hallo ik heb een probleem met mijn astra j en ik hoop dat iemand mij kan helpen

      A16 xer blok.

      Motor loopt op 3 cilinders en geeft esp storing aan ook het motormanagement lampje knippert.

      Uitgelezen net met een simpele obd uitleeskastje en geeft code p0303 misfire cilinder 3 aan.

      Volgende delen zijn vervangen. Boegies bobine. Nokkenassensors en de krukassensor maar helaas blijft het probleem zodra je de motor start loopt hij op 3 cilinders.

      Eerst liep de motor goed in de ochtend en zodra ik motor uit deed en daarna starte liep hij op 3 cilinders sinds een paar dagen is het constant.

      Alvast bedankt

       

       

      #18423591
      liviu2004
      Deelnemer
        Lid sinds:
        6 April 2014

        Hoe kan iemand je helpen? Waar is deze auto? Ik kan voor een diag komen, als dicht bij Capelle a/d IJssel.

        #18423699
        ypsilon
        Deelnemer
          Lid sinds:
          7 March 2013

          Had het ff anders moeten omschrijven. Auto staat in Almere dus dat is helaas te ver uit de buurt. Ik had misschien beter kunnen vragen of iemand dit probleem al eerder heeft gehad

           

        3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.