astra houd in

Forumindex Forums Modellen Astra astra houd in

  • Dit onderwerp is leeg.
5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Auteur
    Berichten
  • #17262129
    crossagek
      Lid sinds:
      13 January 2005

      enkele weken terug is bij mijn astra de ECU vervangen en sindsdien had ik het gevoel dat hij inhield , maar ja na alle ellende met deze auto begon ik te denken dat het tussen de oren zat , maar nee vriendin had het ook ervaren .

      Wanneer je een inhaalmanouvre in zet dan begint de auto of te schokken of je voelt een onderbreking in het acceleratie en elke keer rond de 3000 – 3500 rpm . Net of moet hij even nadenken en is het dan van oh ja ik moet gas geven .

      Ecu is nieuw , maar zou deze kwaal aan de ECU kunnen liggen ???

      #18195238
      wim-v6
      Deelnemer
        Lid sinds:
        12 August 2005

        Of aan een niet goed werkende sensor

        Sent from my GT-I8190 using Tapatalk

        #18195239
        crossagek
          Lid sinds:
          13 January 2005

          ja je bedoeld dat 1 van de motor sensors geen goede communicatie heeft met de ECU ?

          #18195240
          tim106gti
            Lid sinds:
            16 September 2005

            Bobine die gaar begint te worden? Al zou je dan onderin ook al hetzelfde moeten ervaren.

            #18195241
            crossagek
              Lid sinds:
              13 January 2005

              kwaal is begonnen na montage van een nieuwe ECU bij de dealer , daarvoor had hij nergens last van . En het is echt tussen de 3000 en 3500 toeren dus lijkt mij dan niet de bobine .

              Gaat mij er meer om dat ik weet dat het de ECU kan zijn , dan gaat hij namelijk weer terug naar de garage en mogen zij het uitzoeken , maar beetje hulp en research van mijn kant kunnen ze altijd wel waarderen ;)

            5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.