astra H water lekkage in het interieur…..IK SNAP ER GEEN R

Forumindex Forums Modellen Astra astra H water lekkage in het interieur…..IK SNAP ER GEEN R

  • Dit onderwerp is leeg.
9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Auteur
    Berichten
  • #17211290
    steinmetzpaul
    Deelnemer
      Lid sinds:
      5 September 2008

      Bij mijn astra H station van 2005 lekt er water op de mat aan de bijrijders kant .:wtf
      Ik vermoed dat het van de airco af komt.:hmmz
      En dat de condens afvoer dicht zit of zo.
      Maar….. waar moet ik dan zoeken en waar zit die afvoer ergens???

      Hopelijk kan iemand me helpen met de juiste info…..

      mvg Paul

      #17509913
      Nick-GSI
      Deelnemer
        Lid sinds:
        30 June 2004

        voor de afvoer heb je wel een brug nodig, afvoer zit tegen het schutbord aan ergen in het midden van de auto

        #17509914
        steinmetzpaul
        Deelnemer
          Lid sinds:
          5 September 2008

          oke ik zal eens kijken bedankt
          mvg paul

          #17509915
          astragsi
          Deelnemer
            Lid sinds:
            30 June 2004

            @Steinmetzpaul,

            hoor je het water ook door de auto heen lopen bij afremmen en gas geven?
            zo ja, trek dan aan de onderkant (dorpel) even een paar van die rubberdopjes uit dan kan het water in ieder geval weg.
            blijkt een probleem te zijn bij de astra H’s maar niemand weet hoe het water daar komt en het is ook bij iedereen in de rechter dorpel.

            #17509916
            steinmetzpaul
            Deelnemer
              Lid sinds:
              5 September 2008

              oke goeie tip ik zal eens kijken bedankt:thumbup
              mvg paul

              #17509917
              Cosmo 1.8
                Lid sinds:
                4 January 2005

                Ik heb dit ook gehad bij mijn Astra, was toen een pakking stuk van een kachelbuis. Door die buis liep het water van de verdamper naar de afwatering.
                Kijk maar boven je voeten aan de bijrijderskant , tegen de middentunnel aan, daar zit als ik het me nog goed kan herrinneren een vierkante buis met een pakking ertussen.

                #17509918
                steinmetzpaul
                Deelnemer
                  Lid sinds:
                  5 September 2008

                  origineel gepost door Cosmo 1.8
                  Ik heb dit ook gehad bij mijn Astra, was toen een pakking stuk van een kachelbuis. Door die buis liep het water van de verdamper naar de afwatering.
                  Kijk maar boven je voeten aan de bijrijderskant , tegen de middentunnel aan, daar zit als ik het me nog goed kan herrinneren een vierkante buis met een pakking ertussen.

                  dat zou het wel eens kunnen zijn want hij is wel nat op die plek
                  Heb je die pakking zelf vervangen of laten doen bij de garage??
                  mvg paul

                  #17509919
                  Cosmo 1.8
                    Lid sinds:
                    4 January 2005

                    Laten doen, was toen nog fabrieksgarantie.
                    pakking kost een drol denk ik maar volgens mij is het wel effe werk.
                    Maar ik heb de Astra al een tijd niet meer dus kijken voor je kan ik niet

                    #17509920
                    Blendjuhs Mate
                      Lid sinds:
                      21 June 2009

                      hai jongen waar moet ik op letten als ik een astra station 2005 koop ik wil er een hebben volgen jaar dan

                    9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
                    • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.