Astra H uitvoeringen?

Forumindex Forums Modellen Astra Astra H uitvoeringen?

  • Dit onderwerp is leeg.
6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Auteur
    Berichten
  • #17267138
    Husky_m
    Deelnemer
      Lid sinds:
      20 October 2013

      Hallo,

      Ik heb eerder altijd diesel gereden (opel astra G 2.0 dti station en daarna een 2006 vectra 1.9 cdti) Omdat ik meer kilometers ging rijden ben ik gaan kijken voor een kleinere diesel. Mijn oog is toen gevallen op een 2007 bmw 118d (gechipt 179 pk 380NM incl big brake kit, rijd bijzonder goed!).

      Echter ben ik recentelijk verhuisd en hebben we nu 2 grote honden. U begrijpt het al, de BMW is ‘te klein’ geworden.
      Tevens rijd ik niet meer zoveel kilometers dat een diesel echt goedkoper is.

      Nu ben ik op zoek naar een (benzine) opel astra H , minimaal vanaf de 1.6.
      Nu zijn er vele uitvoeringen; temptation, 111, cosmo, executive.
      Toen mijn vader zijn, toender tijd, nieuwe opel vectra station C1 ging uitzoeken waren er folders met daarop schema’s wat er bij welke uitvoering bij zat.

      Nu ben ik op zoek naar die folders voor de opel astra H (station) serie

      Heeft iemand deze nog digitaal staan of een website waar deze nog te vinden zijn ?

      Alvast bedankt en hopelijk snel weer een mede opelrijder ;)

      #18244232
      Engee
      Deelnemer
        Lid sinds:
        13 November 2007

        Op de autoweek site kun je de verschillende types tegen elkaar vergelijken.

        Maar in praktijk kunnen dan de opties natuurlijk afwijken door eventueel gekozen pakketten/opties van de 1ste eigenaar.

        Maar goed bij autoweek zie je dan iig de standaard opties van de verschillende uitvoeringen.

        #18244233
        Andre_Ede
          Lid sinds:
          16 June 2006

          Op de auto week site kun je ook folders vinden, daarnaast kan ik je ook opel-infos.de aan bevelen.
          Daar vindt je ook veel folders, al zijn dat wel de Duitse en kunnen er uitvoerings verschillen zijn.

          Helaas is het ook zo dat je ook nog eens per modeljaar moet kijken een Cosmo 2005, kan andere optie’s hebben als een Cosmo 2006.

          #18244234
          dissie
          Deelnemer
            Lid sinds:
            13 August 2012

            Dan heb ik een heel andere vraag met betrekking tot het zelfde onderwerp…
            Hoe kan je zien wat voor uitvoering je rijd? Rdw en autoweek en meerdere sites zeggen allemaal wat anders namelijk…

            #18244235
            Andre_Ede
              Lid sinds:
              16 June 2006

              Inschrijven bij Myopel :-)
              Dan krijg je na in gave van je kenteken en een chassisnummer check krijg je de auto gegevens.
              Al je mazzel hebt staan zelfs de optie pakketten erbij vermeld.

              #18244236
              Husky_m
              Deelnemer
                Lid sinds:
                20 October 2013

                Bedankt voor de antwoorden!

                Heb even op autoweek.nl gekeken en dan heeft zeker het een en ander duidelijker gemaakt!

                Nu heb ik bij de lokale dealer een opel astra H 1.6 stationwagon Temptation op het oog van 10/2008.
                Hier zit o.a. een navigatiesysteem bij. Mijn vorige vectra had een grafisch display.

                Als ik op autotrack.nl astra temptations van 2008 zoek met navigatiescherm hebben die allemaal een kleurenscherm.
                Klopt het dat ze dat bouwjaar/uitvoeringsniveau een CID (kleurenscherm) hebben ?

                Tevens zitten er de standaard stoffen beklede stoelen in. Deze zitten, zeker voor langere afstand, vrij waardeloos.
                Mijn ouders hebben in de meriva en half-leder (sport)stoelen. Zaten onder andere ook in de vectra C2 executive.

                Enig idee waar ik deze (2e hands) op de kop kan tikken ?

              6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.