Astra H schokt

Forumindex Forums Modellen Astra Astra H schokt

3 berichten aan het bekijken - 26 tot 28 (van in totaal 28)
  • Auteur
    Berichten
  • #18344832
    opel-mark
    Deelnemer
      Lid sinds:
      6 March 2011

      Bij mij was het de krukaspositiesensor onder in het blok, het heeft jaren geduurd voordat hij zo slecht was dat het verscheen in de lijst met foutcodes.

      #18345015
      Gait Uutdedroad
      Deelnemer
        Lid sinds:
        16 March 2013

        Bij ons was het ook weer mis van de week, ik heb de beide nokkenas sensoren schoongemaakt, die waren na dik 2 ton ook wel heel erg smerig. Heeft wel wat geholpen, vanochtend reed de auto als vanouds. Hebben jullie er ook last van dat de auto met (erg) warm weer veel slomer is? Wanneer het tot 20graden is buiten, rijd de auto lekker vlot, maar daarboven en vooral bij meer dan 30graden is de auto niet vooruit te branden..

        #18345123
        J. Stardust
        Deelnemer
          Lid sinds:
          28 December 2012

          Mijn Astra H 2008 Z18XER schokt ook altijd in vooral 2e 3e 4e versnelling waarbij het gaspedaal ligt wordt in gedrukt om een constante snelheid te behouden.

          Vooral ook als de weg iets afloopt en ik maar een klein beetje gas hoef te geven.

          Verder schokt ie ook bij loslaten gaspedaal en soms bij indrukken gaspedaal. Is behoorlijk vervelende eigenschap. Duitse Opel garage zegt dat het een euvel is.

        3 berichten aan het bekijken - 26 tot 28 (van in totaal 28)
        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.