(Astra H) Onderdeel onder auto gevonden

Forumindex Forums Modellen Astra (Astra H) Onderdeel onder auto gevonden

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Auteur
    Berichten
  • #18385050
    sggs
    Deelnemer
      Lid sinds:
      22 September 2015

      Hoi,

      Op de plek waar ik mijn auto regelmatig parkeer, vond ik dit onderdeel. Het lijkt een afgebroken veer o.i.d. te zijn. Herkend iemand deze veer toevallig icm Opel Astra H gtc sport? Ik maak me namelijk een beetje zorgen of het van mijn auto af komt. Er parkeren af en toe ook wel eens andere auto’s op die plek dus het kan evt. ook van een andere auto afkomstig zijn (dat hoop ik natuurlijk).

      Ik heb de laatste overigens geen rare geluiden gehoord tijdens het rijden en de auto lijkt aan alle kanten nog normaal op z’n wielen te staan.

      Alvast bedankt voor het meedenken.

      12

      #18385064
      liviu2004
      Deelnemer
        Lid sinds:
        6 April 2014

        Auch, apk afkeur, is een stukje chassisveer. Let op!!!

        #18385069
        opel-mark
        Deelnemer
          Lid sinds:
          6 March 2011

          idd dit is een stukje van een achterveer, even goed kijken of het die van jou is, ik verwacht van wel.

          #18385077
          sggs
          Deelnemer
            Lid sinds:
            22 September 2015

            @liviu2004, @opel-mark:

            bedankt voor jullie reacties. Ok duidelijk dan moet de auto maar naar de garage.

             

            #18387276
            sggs
            Deelnemer
              Lid sinds:
              22 September 2015

              Na het posten gelijk naar de garage geweest en het was inderdaad een chassisveer, linksachter in het specifiek. Gelijk beide achterveren + schotels laten vervangen.

              #18387367
              opel-mark
              Deelnemer
                Lid sinds:
                6 March 2011

                Verstandig, als de ene kant gebroken is dan zal de andere kant ook wel problemen gaan geven, enke schotels vervangen lijkt me een beetje overbodig, maar voor hetzelfde geld waren die beschadigd.

                je kunt er in ieder geval voorlopig weer mee vooruit.

              6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.