Astra H LED/Xenon dimlichten

Forumindex Forums Modellen Astra Astra H LED/Xenon dimlichten

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Auteur
    Berichten
  • #18463248
    MitchellvandeSluis
    Deelnemer
      Lid sinds:
      14 March 2022

      Hallo leden 👋 ,

      ik heb vandaag een led setje stadsverlichting in mijn astra H gedaan gelukkig met success.

      nu is mijn vraag heeft er iemand hier ervaring met LED / Xenon verlichting in een Astra H? Zijn er mensen die dit erin hebben gebouwd? En is er dan een goed lichtbeeld?
      of beter gewoon dimlichten plaatsen zoals gp thunder?

      6EB2E7E9-108A-450C-AAB0-5BF99700358E

      #18463387
      Koffie
      Deelnemer
        Lid sinds:
        25 November 2019

        Met xenon in de oorspronkelijke lampunits krijg je nooit een goed lichtbeeld, hiervoor moet je op zijn minst projectors inbouwen. Nog beter is het om originele lampunits te plaatsen waar af fabriek al xenon in zit. Bij xenon horen ook een automatische hoogteregeling en koplampsproeiers, om verblinding van tegenliggers te voorkomen.

        Voor LED geldt in principe hetzelfde.

        #18463435
        Corsa_GSi
        Deelnemer
          Lid sinds:
          30 June 2004

          Ik kom al jaren met mijn Astra F zonder problemen door de APK met mijn Pilot Xenon set uit 2005 of zoiets.

          Je hebt bij de betere merken ook Xenon sets met een uitvoering voor normale koplampen.

          Neemt niet weg dat het gebruiken van projector en / of originele Xenon units natuurlijk het beste is.

          Ook zijn koplampsproeiers en hoogte verstelling niet verplicht meer bij LED en Xenon.

          #18472152
          BadBert
          Deelnemer
            Lid sinds:
            17 December 2008

            Er zijn xenon setjes te koop speciaal voor reflector koplampen (hebben vaak de toevoeging R).
            Ik heb deze in verschillende auto’s gehad, ook een astra H (twintop).
            Lichtbeeld was altijd prima en jaren lang meer door de apk gekomen.
            (en nee, geen projector koplampen dus).

            het kan zeker, je moet alleen de JUISTE lampen kopen.

            Ook bij LED, goed reviews lezen en testen kijken op bijvoorbeeld youtube!

          4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.