Astra H Interieur en kentekenplaatlampen vervangen door led

Forumindex Forums Modellen Astra Astra H Interieur en kentekenplaatlampen vervangen door led

9 berichten aan het bekijken - 51 tot 59 (van in totaal 59)
  • Auteur
    Berichten
  • #18181556
    Miraa
    Deelnemer
      Lid sinds:
      21 October 2013

      @Rob-Epe wrote:

      @Miraa wrote:

      Kijk uit met het plaatsen van canbus leds met zo’n printplaatje vooral niet toepassen bij achterbank verlichting daar is de contact bezetting dusdanig dat deze leds sluiting kunnen veroorzaken.

      Sorry hoor, maar dit is gewoon onzin.
      De leds met die plastic fitting met 2 draadjes… dat is troep.

      Buitendat, al die led aanbieders in NL kopen het ook gewoon in China.
      Ook DrLed… En sommige *kuch* GmTuning *kuch* nemen niet een de moeite om zelf een foto te maken, en pakken gewoon de foto van AliExpress.

      En daarbij, dat constante ophemelen van bepaalde bedrijven… het lijkt wel sluipreclame!

      OK als dat volgens jou zo is dan de linkjes verwijdert, heb er geen enkel belang bij… om terug te komen op je reactie dat het plaatsen van die can-bus printplaat ledjes kortsluiting veroorzaken kan is geen onzin, heel simpel de verlichting boven de achterbank heeft de plus en min boven elkaar zitten dit zijn dubbele contacten die je kortsluit met je printplaatje, kijk maar elders op het forum er zijn genoeg lui die met kortsluiting en niet werkende binnenverlichting kampen, omdat ze dubbele draden leds gebruiken of met die printplaatjes, maar als je dit onzin vindt even goede vrienden… Op de bovengenoemde DRL. site (zal hem maar niet noemen anders wordt ik weer beticht van sluipreclame) staan wel degelijk foto’s van eigen Opel astra H: dus ook onzin?!!
      Gr. Miraa

      #18181559
      Rob-Epe
      Deelnemer
        Lid sinds:
        30 August 2005

        Wou je nergens van betichten… was in zn algemeenheid bedoelt.

        Kortsluiting heb ik zelf nooit gehad… wellicht wordt de led te ver in de fitting gedrukt?

        Maar die leds met die 2 draadjes, die kosten €0,05 per stuk.
        Hier in NL worden ze aangeboden voor 2,- en 2,49 per 2 stuks.
        Je koopt dan dus een product wat eigenlijk niet deugt en bovendien 20x in prijs is verdubbelt.

        Dat er een paar slimmerikken zijn die er een bedrijf omheen bouwen is natuurlijk vanzelfsprekend.
        Maar kom dan zijnde bedrijf niet met een lul-verhaal dat je een fabriek in China aan het werk hebt gezet om een paar lampen voor je te maken… die je vervolgens voor iets van 60,- te koop aanbied.
        Met de vermelding dat je 1x een foutmelding krijgt omdat de canbus niet.
        En dit verhaal staat gewoon op dit forum.

        Sponsoren oke, goede zaak… maar naar mijn idee is een forum bedoelt voor de algemene informatie uitwisseling. En niet om iemand een poot uit te draaiien.

        #18181560
        KRSA2000
        Deelnemer
          Lid sinds:
          25 February 2009

          @Rob-Epe wrote:

          Maar die leds met die 2 draadjes, die kosten €0,05 per stuk.
          Hier in NL worden ze aangeboden voor 2,- en 2,49 per 2 stuks.
          Je koopt dan dus een product wat eigenlijk niet deugt en bovendien 20x in prijs is verdubbelt.

          Als ik 5ct 20 keer verdubbel kom ik op €52,428.80 uit… :jerry

          Sent from my SM-G935F using Tapatalk

          #18181561
          Miraa
          Deelnemer
            Lid sinds:
            21 October 2013

            @KRSA2000 wrote:

            @Rob-Epe wrote:

            Maar die leds met die 2 draadjes, die kosten €0,05 per stuk.
            Hier in NL worden ze aangeboden voor 2,- en 2,49 per 2 stuks.
            Je koopt dan dus een product wat eigenlijk niet deugt en bovendien 20x in prijs is verdubbelt.

            Als ik 5ct 20 keer verdubbel kom ik op €52,428.80 uit… :jerry

            Sent from my SM-G935F using Tapatalk

            Maar nu terug naar de essentie van dit onderwerp: graag hoor ik van OPEL liefhebbers reactie op het veranderen van de binnenverlichting door het toepassen van led lampen en zoals ik al zei in het begin van mijn topic: ik heb de binnenverlichting vervangen d.m.v. led lampen set van https://www.drled.nl/opel-/41-binnenverlichting-set-opel-astra-h-wagon-compleet.html

            #18181562
            KRSA2000
            Deelnemer
              Lid sinds:
              25 February 2009

              Waarom ben ik een geitenzeiker?

              Sent from my SM-G935F using Tapatalk

              #18181563
              Rob-Epe
              Deelnemer
                Lid sinds:
                30 August 2005

                @Miraa: Het is maar net hoe de wind waait bij jou… eerst verwijder je de links en dan ineens beticht je anderen van gal spuien? Of maken meerdere personen gebruik van het Miraa account??? Of heb je ’n gespleten persoonlijkheid???

                Hoe dan ook, bij deze de goedkope ledjes:

                http://s.aliexpress.com/ERrYBB32″ onclick=”window.open(this.href);return false;

                Ja betaalt wel de verzendkosten bij deze…

                #18181564
                Miraa
                Deelnemer
                  Lid sinds:
                  21 October 2013

                  @Rob-Epe wrote:

                  @Miraa: Het is maar net hoe de wind waait bij jou… eerst verwijder je de links en dan ineens beticht je anderen van gal spuien? Of maken meerdere personen gebruik van het Miraa account??? Of heb je ’n gespleten persoonlijkheid???

                  Hoe dan ook, bij deze de goedkope ledjes:

                  http://s.aliexpress.com/ERrYBB32″ onclick=”window.open(this.href);return false;

                  Ja betaalt wel de verzendkosten bij deze…


                  @Rob-epe
                  Prut leds en als je goed kijkt dubbele bedrading in de fitting wat op zeker bij de Astra H versie boven de achterbank problemen/sluiting kan geven, deze single leds geven geen licht en dat komt oa. door de opgebouwde lens die geeft namelijk alleen een bundel naar voren…geen echte aanrader dus…( maar idd. wel lekker goedkoop!!)

                  #18181565
                  Rob-Epe
                  Deelnemer
                    Lid sinds:
                    30 August 2005

                    Ja en die prut-leds, wat ik al eerder aangaf dat dit troep is wordt in NL dus behoorlijk duur verkocht.

                    Veel van die leds hebben wel canbus, maar grote kans dat dit niet werkt in je Opel.
                    Wat werkt dan wel? Dat is lastig te beantwoorden… en zal veel research kosten.
                    Uiteindelijk met je sneller en goedkoper klaar door zelf de goede weerstanden ertussen te zetten.

                    Voor wie hier geen kaas van gegeten heeft (ik oa dus) is dan beter af met de lampen die al in je auto zitten. En wil je dat gele licht niet? Op AE staat genoeg… ik heb er blauwwitte stadslichten, koplampen en mistlampen vandaan gehaalt… werkt goed en mooi van kleur.
                    Op de mistlampen na, deze per ongeluk te licht van kleur besteld.

                    Binnenverlichting heb ik bijna alles in led.
                    Op de make-up spiegelverlichting na…

                    #18349200
                    Miraa
                    Deelnemer
                      Lid sinds:
                      21 October 2013

                      led festoon voor in je make up spiegels nu ook verkrijgbaar bij drled.nl ik zet maar geen linkje dat moet je zelf opzoeken ivm geen reclame maken:)

                      gr. Miraa :smiley-car:

                    9 berichten aan het bekijken - 51 tot 59 (van in totaal 59)
                    • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.