Astra H GTC Cosmo stoel kraakt

Forumindex Forums Modellen Astra Astra H GTC Cosmo stoel kraakt

  • Dit onderwerp is leeg.
4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Auteur
    Berichten
  • #17260448
    Dillenvd
    Deelnemer
      Lid sinds:
      14 October 2010

      Beste liefhebbers,

      Zoals een aantal van jullie weten rijd ik sinds eind 2012 in een Astra H GTC Cosmo (Z18XE) waar ik erg tevreden over ben.

      Sinds een paar maanden heb ik echter een probleem met de bestuurdersstoel, deze kraakt tot vervelends toe.
      Vooral bij optrekken en het bochten werk hoor ik een kraak van onderuit de stoel komen.

      Even voor de duidelijkheid, het gaat dus om half-lederen stoelen en het is niet het geluid van ‘krakend’ leer.

      Heeft iemand hier een idee of oplossing voor? Ik las al eerder dat dit een moeilijke zou kunnen zijn en dat je wellicht opzoek moet naar een andere stoel.. :thumbdown
      Ben benieuwd of dit ook anders op te lossen is.

      Het gaat dus om deze stoel:

      #18171974
      Ricardol
        Lid sinds:
        2 October 2009

        hallo dillen
        dat doet de mijne ook, bij mij is het de veiligheidsgordel die naast de stoel zit bij de handrem die schuurt over het leer.

        Ricardo.

        #18171975
        Dillenvd
        Deelnemer
          Lid sinds:
          14 October 2010

          Dat lijkt het helaas niet te zijn. Voor mijn gevoel komt het echt uit de stoel zelf..

          Iemand?

          Sent from my iPhone using Tapatalk

          #18171976
          Anoniem
            Lid sinds:
            1 January 1970

            Ik heb het als ik in mn stoel leuning druk.. Blijken de pennen van de hoofdsteun te zijn die in de stoel steken. Beweeg je hoofdsteun eens naar voor en achter.. Wellicht is dat het bij jouw ook.. Ik ga kijken of het over gaat met invetten..

          4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.