Astra H en andere speakers

Forumindex Forums Modellen Astra Astra H en andere speakers

  • Dit onderwerp is leeg.
6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Auteur
    Berichten
  • #17234466
    opel-mark
    Deelnemer
      Lid sinds:
      6 March 2011

      Ik vraag me af wie heeft zijn speakers in de astra H vervangen voor iets anders en wat heb je erin gedaan.

      Ik vind de speakers een beetje klinken als bordkarton, maar het blijkt ook weer een appart formaat te zijn zodat andere speakers er niet zo maar inpassen, behalve deze : http://www.eshop.nl/winkel/Auto_speaker/Pioneer_TS_Q172C.html?utm_source=Kieskeurig.nl&utm_medium=cpc

      Dus wie heeft er al eens wat vervangen en wat was het resultaat ?

      #17841323
      bacardicorsa
        Lid sinds:
        3 October 2004

        Hoi
        ik heb alles vervangen voor audio system speakers en je kan gewoon met verloopringen normale speakers erin doen, want voor in past een composet en achterin een normale set (in me coupe)

        Dus jah weet niet of dat je achetrin bij een 5 deurs ook nog een compo kan doen maar dat zal denk ik wel zo zijn.

        en dan klinkt het al wel een heel stuk beterzz.
        maar een andere radio klinkt ook beter dan die dooie opel radio’s

        gr Jurgen

        #17841324
        bladluis
        Deelnemer
          Lid sinds:
          14 February 2014

          welke afmeting heeft de astra h als speaker maat zowel voor als achter??

          opel astra g 2003

          #17841325
          opel-mark
          Deelnemer
            Lid sinds:
            6 March 2011

            13 en 16,5 althans in de stationwagon, maar de voorspeakers hebben speciale ringen nodig, maar er zijn compo setje ste bestellen voor de astra

            #17841326
            Astra 1.4 NZ
            Deelnemer
              Lid sinds:
              26 December 2011

              Vooraan zou ik de Pioneer ts q172c installeren. Setje voor Opel ontwikkeld, in mijn Corsa D geeft dat ook een heel goed geluid met de standaard cd30

              #17841327
              opel-mark
              Deelnemer
                Lid sinds:
                6 March 2011

                mtx heeft ook een compo setje voor de astra H, het grootste verschil merkte ik met de speakers achterin.

              6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.