astra h bj 2004 1.7 cdti start alleen met remreiniger !

Forumindex Forums Modellen Astra astra h bj 2004 1.7 cdti start alleen met remreiniger !

  • Dit onderwerp is leeg.
5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Auteur
    Berichten
  • #17262745
    astra haha
      Lid sinds:
      21 December 2013

      goeie avond

      wie kan mij helpen ?

      auto startte niet meer, de anwb was gekomen en had hem uitgelezen vermoedelijk was de druksensor ( boven de brandstofpomp) kapot want de diesel bouwde geen druk op (dat was zijn conclusie). ik ging druksensor vervangen (2de hands) hij startte nog steeds niet. Daarna injectoren laten testen ( die waren goed ). de vlotter in de tank schoongemaakt dat helpte ook niet. Toen een gereviseerde bosch brandstofpomp in laten zetten. auto gestart en hij ging aan. liep netjes (liep netter dan eerst) rondje ermee gereden ( ong 10 km ) 5 min auto uit gelaten derna nog een rondje ( ong 2 km ) 15 min derna geprobeerd te starten en auto ging na 3 keer draaien aan. nu elke keer als ik wil starten moet ik remreiniger gebruiken om hem aan te krijgen. het enigste wat ik nog moet vervangen is de injectorpakkingen de 2 rechtse ( is besteld ). ik heb hem al na 2 andere monteurs gebracht niemand weet er raad mee. toch maar naar de opeldealer ? :cry

      wat er allemaal aan is gedaan :
      -injectoren laten testen/schoongemaakt
      -diesel leidingen gecontroleerd
      -vlotter schoongemaakt in de tank
      -uitgelezen ( geen foutcode’s )
      -gereviseerde brandstofpomp (bosch)

      wie weet er raadt mee ?

      #18201261
      CarloAstra
      Deelnemer
        Lid sinds:
        18 December 2006

        Krukassensor geeft wel goed signaal? Druksensor even een nieuwe inzetten…

        #18201262
        opel-mark
        Deelnemer
          Lid sinds:
          6 March 2011

          Gloeit hij wel goed ?

          #18201263
          stefanDTI
            Lid sinds:
            10 May 2007

            Voorgloeien gebeurd alleen beneden de 5C bij de 1,7 CDTI

            #18201264
            wim-v6
            Deelnemer
              Lid sinds:
              12 August 2005

              Blijft ie wel lopen na starten met starthulp (remreiniger?) zo ja, dan kan je accu wel eens te zwak zijn, te weinig startsnelheid.

              Willem

            5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.