Astra H audio/navi

Forumindex Forums Modellen Astra Astra H audio/navi

2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
  • Auteur
    Berichten
  • #18371648
    Floris_h@
    Deelnemer
      Lid sinds:
      16 January 2020

      Goede dag,

      Ik ben Floris, 37 uit Eindhoven en sinds maandag de trotse bezitter van aan astra h uit 2008.

      Ik ben al een poos aan het inlezen over de diverse mogelijkheden die er zijn in mijn astra op audio/navigatie gebied. En hier loop ik dan ook in vast. Vandaar dit onderwerp. Ik ben vooral op zoek naar informatie en mogelijkheden die ik wellicht over het hoofd zie.

      Wat hebben wij:

      Cd70navi  met CID scherm en aux. Standaard speakers.

      Wij wensen: Bluetooth-muziek/bellen. USB-opladen diversen. Navigatie is geen must maar als ik de thread van Hilco lees over inbouwen tablet is mijn interesse wel gewekt. Dit vooral omdat ik de locatie van de originele radio niet ideaal vind voor navigatie en ik vooralsnog geen mogelijkheid zie om een los scherm te koppelen aan een radio/gsm. Ik wil sowieso ander geluid in de auto te beginnen met deurspeakers en eventueel uitbreiden met versterker en sub.

      Verder zie ik graag dat de boordcomputer, achteruitrijsensoren en stuurbediening blijven werken.

      Wij hebben best wat wensen en ik krijg steeds meer het gevoel dat alles samen lastig wordt en er dus een concessie gedaan moet worden ergens.

      Anyway, ik vind kwaliteit belangrijker dan voor een dubbeltje op de eerste rang. Dat gezegd hebbende zit de baas thuis wel met een klein vingertje op de knip. :whistle:

      Nou, heel verhaal. Ik probeer zo compleet mogelijk te zijn en wacht met smart op uw reacties/ideeën

      Met Brabantse groet,

      Floris

       

       

      #18371653
      Floris_h@
      Deelnemer
        Lid sinds:
        16 January 2020

        Ik zie dat ik per ongeluk 2 keer dit topic heb staan. Ik zou deze graag wissen en de andere blijven gebruiken.

        Kan ik die zelf wissen of moet iemand dat voor mij doen??? :help:

      2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
      • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.