Astra H angel eyes keuze

Forumindex Forums Modellen Astra Astra H angel eyes keuze

  • Dit onderwerp is leeg.
25 berichten aan het bekijken - 1 tot 25 (van in totaal 29)
  • Auteur
    Berichten
  • #17269075
    gwn
    Deelnemer
      Lid sinds:
      24 September 2012

      Ik wil binnenkort de koplamp unitS vervangen aangezien de originele erg verweerd begint te raken. (polijsten al 2x laten doen maar is toch maar een tijdelijke oplossing). Zijn er units die jullie aanbevelen? Ik wil wel voor de projectie units gaan aangezien de lichtverdeling gewoon veel beter is. Echter wil ik er ook niet teveel geld aan uitgeven.

      Ik had deze op het oog, is dit iets? (ik wil dan wel de oplichtende ringen onklaar maken omdat ik niet van teveel “kermis effect” houdt)

      http://www.cargoods.nl/shop/angel-eyes/” onclick=”window.open(this.href);return false; … -h-chroom/

      deze zijn ook in het zwart te krijgen, aangezien de auto zwart is wil ik eerder voor de zwarte gaan…

      merci alvast!
      gr
      ricardo

      #18260809
      opel-mark
      Deelnemer
        Lid sinds:
        6 March 2011

        Ga niet voor die meuk als depo angeleyes, ook niet als er bijgezet wordt a-kwaliteit, goede pasvorm en meer van die onzin want dat zijn gewoon leugens.

        het beste kun je gaan voor originele hella : http://www.winparts.nl/verlichting/koplamp/opel/astra-h-estate-bouwjaar-2004-08—-/c28-588-14674/koplamp-rechts-1eg-270-370-321-hella/p149728.html” onclick=”window.open(this.href);return false;

        deze zijn niet veel duurder als die imitatie meuk, met origineel heb je in ieder geval een goed lichtbeeld, betere kwaliteit en al dan niet geen waterpartij aan de binnenkant van je lampen enz, ik kan het weten, ik rij nu helaas met depo meuk rond.

        #18260810
        gwn
        Deelnemer
          Lid sinds:
          24 September 2012

          hmm ok.. is ook een kern van waarheid natuurlijk. Ik vind persoonlijk dat het licht niet lekker gebundeld wordt nu. Mijn vader heeft 2 astra H stations gehad waar ik ook in gereden heb en heb er nu zelf een, ik vind in het donker gewoon dat er weinig lichtopbrengst is om de een of andere reden. Vandaar mijn wens om een “projectielamp unit” te hebben. Uiteraard zijn de originele enorm duur, te duur…

          Daarom hoop ik dat er mensen zijn die een setje kunnen aanraden….

          #18260811
          opel-mark
          Deelnemer
            Lid sinds:
            6 March 2011

            Met angeleyes heb ik juist minder lichtopbrengst en een slechter lichtbeeld als origineel, de lampjes zelf zijn Philps die ik altijd gebruik dus daar is niks aan veranderd

            #18260812
            gwn
            Deelnemer
              Lid sinds:
              24 September 2012

              Zijn de originele lampen van FK? Ik heb een set FK lampen gezien met de “projectie” bol erin.. lijkt me originele xenon koplamp unit van opel?
              gr
              ricardo

              #18260813
              KRSA2000
              Deelnemer
                Lid sinds:
                25 February 2009

                FK is aftermarket en absoluut niet OEM.
                http://www.fk-shop.de/” onclick=”window.open(this.href);return false;

                #18260814
                gwn
                Deelnemer
                  Lid sinds:
                  24 September 2012

                  wat zijn dan de OEM (originele) lampen? En zijn de FK lampen ook van goede kwaliteit? Ze zijn niet super goedkoop maar ook weer niet zo duur als “originele” lampen….

                  #18260815
                  Nessuno
                  Deelnemer
                    Lid sinds:
                    6 July 2014

                    Nee FK is niet orgineel.
                    Orgineel is vaak Valeo of Hella
                    FK is FK en is gewoon een merk wat past net als depo.
                    Heb wel beide merken koplampen gezien en gebruikt.
                    (fk en depo)
                    Echter bevallen mijn eigen Corsa (C) Fk lampen prima.
                    Passen goed,goed lichtbeeld,orginele stekkers gebruiken dus plug en play met e keurmerk.
                    (Angel eyes moet je appart aansluiten en zitten niet op de stekker aangesloten)
                    dus als je die niet wil gebruiken sluit je ze niet aan.

                    Depo heb ik wel eens in een schade auto gezet maar dat doe ik zelf nooit meer.
                    Dan haal ik liever een gebruikt setje van de sloop wat soms iets duurder is dan een depo setje.
                    waarom?
                    mijn persoonlijke ervaring met depo:
                    Past slecht,materiaalkeuze (plastic)is ook van poppestront in vergelijking met orgineel of Fk.
                    binnewerk is ook niet supersterk lampjes passen beroerd etc etc

                    Het prijs verschil tussen Depo en FK is ook bijna de helft.
                    En orgineel is weer iets duurder dan FK.
                    Alle waar naar zijn geld zeg ik altijd.

                    Waar je depo wel voor kan gebruiken is mistlampen etc
                    prijs verschil met orgineel is 2/3
                    orgineel 80 euro depo 25 inc verzenden.
                    Bij je mistlampen gaat vaak het glas eerder stuk dan de lamp zelf.
                    Vandaar dat het daar voor mij niet veel uitmaakt.

                    Maar aan de voorkant zou ik zelf minimaal Fk en Anders Orgineel nemen.
                    hoop dat je er wat aan hebt.

                    #18260816
                    gwn
                    Deelnemer
                      Lid sinds:
                      24 September 2012

                      @Nessuno wrote:

                      Nee FK is niet orgineel.
                      Orgineel is vaak Valeo of Hella
                      FK is FK en is gewoon een merk wat past net als depo.
                      Heb wel beide merken koplampen gezien en gebruikt.
                      (fk en depo)
                      Echter bevallen mijn eigen Corsa (C) Fk lampen prima.
                      Passen goed,goed lichtbeeld,orginele stekkers gebruiken dus plug en play met e keurmerk.
                      (Angel eyes moet je appart aansluiten en zitten niet op de stekker aangesloten)
                      dus als je die niet wil gebruiken sluit je ze niet aan.

                      Depo heb ik wel eens in een schade auto gezet maar dat doe ik zelf nooit meer.
                      Dan haal ik liever een gebruikt setje van de sloop wat soms iets duurder is dan een depo setje.
                      waarom?
                      mijn persoonlijke ervaring met depo:
                      Past slecht,materiaalkeuze (plastic)is ook van poppestront in vergelijking met orgineel of Fk.
                      binnewerk is ook niet supersterk lampjes passen beroerd etc etc

                      Het prijs verschil tussen Depo en FK is ook bijna de helft.
                      En orgineel is weer iets duurder dan FK.
                      Alle waar naar zijn geld zeg ik altijd.

                      Waar je depo wel voor kan gebruiken is mistlampen etc
                      prijs verschil met orgineel is 2/3
                      orgineel 80 euro depo 25 inc verzenden.
                      Bij je mistlampen gaat vaak het glas eerder stuk dan de lamp zelf.
                      Vandaar dat het daar voor mij niet veel uitmaakt.

                      Maar aan de voorkant zou ik zelf minimaal Fk en Anders Orgineel nemen.
                      hoop dat je er wat aan hebt.

                      hier heb ik zeker wat aan, ik ga denk ik binnenkort van FK een setje kopen, ik heb nu deze gezien in de UK maar ik twijfel of de prijs goed is en of ik het daar wel moet bestellen ook met garantie e.d…. ze zien er op het plaatje bijna identiek uit als origineel. Ik wil zo een ring op de lamp niet aan hebben dus die ga ik zeker niet aansluiten. (Persoonlijk vind ik dit zo net een dikke “bmw” achtige toestand).

                      http://www.carparts-tuning.co.uk/Lighting-Tuning/Headlight/Spare-parts-headlight-left-Opel-Astra-H-GTC-Yr-05-10.html” onclick=”window.open(this.href);return false;

                      #18260817
                      Nessuno
                      Deelnemer
                        Lid sinds:
                        6 July 2014

                        Ik heb ze idd ook om de reden die jij aangeeft gewoon bij fk in Duitsland besteld waren 20 euro duurder.
                        maar wel degelijke garantie en dan weet je zeker dat ze orgineel zijn.

                        LETOP met lampen en andere electronische spullen uit Engeland.
                        als je een set krijgt voor een Engelse Astra zijn ze niet geschikt voor in Nederland!
                        Lichtbeeld is dan verkeerd.
                        dat was mijn 2e reden om ze gewoon in Duitsland te bestellen.

                        Zelfde geld voor deur kabelboompjes etc.
                        Ik heb er niet bij stil gestaan en dat kost me nu een nieuw setje of de schaar er in …
                        alles werkt nl contra dan.

                        #18260818
                        KRSA2000
                        Deelnemer
                          Lid sinds:
                          25 February 2009

                          Prijzen fk-shop.de zijn iets lager..
                          £76 (€96) vs €91

                          Let op! Prijs is p.stk!

                          #18260819
                          gtcz19dth
                          Deelnemer
                            Lid sinds:
                            11 January 2013

                            Die koplampen zien er goed uit
                            ik wil zelf binnenkort ook projector koplampen plaatsen
                            ondersteunen deze koplampen h7 xenon ? Of alleen d2s ?

                            #18260820
                            opel-mark
                            Deelnemer
                              Lid sinds:
                              6 March 2011

                              origineel in de astra H is Hella voor de gewone lampen, geen idee of xenon ook origineel van Hella is

                              #18260821
                              gwn
                              Deelnemer
                                Lid sinds:
                                24 September 2012

                                ik heb deze gevonden:

                                http://www.fk-shop.de/Tuning/Beleuchtung-Tuning/Scheinwerfer/Verschleissteile-Scheinwerfer-links-Opel-Astra-H-GTC-Bj-05-10.html” onclick=”window.open(this.href);return false;

                                en deze :

                                http://www.fk-shop.de/Tuning/Beleuchtung-Tuning/Scheinwerfer/Scheinwerfer-Angel-Eyes-Opel-Astra-H-Bj-04-10-schwarz.html” onclick=”window.open(this.href);return false;

                                ik heb zo een idee dat de bovenste als vervanging is voor een astra die xenon af fabriek heeft en de angel eyes voor H7 fitting of zie ik dit fout? Tevens staat er bij de eerste ook GTC dus ik weet niet of dit uitmaakt dat ik een hatchback rij?

                                anyways ik hoop dat het goede kwaliteit is en dat ik de oplichtende ringen kan uitzetten / niet hoef aan te sluiten…?

                                #18260822
                                Nessuno
                                Deelnemer
                                  Lid sinds:
                                  6 July 2014

                                  Dat van die ringen durf ik je niet te zeggen aangezien bij deze lampen alles intern zit.
                                  ik had bij mijn lampen de draden voor de led ringen buiten de koplamp zitten.
                                  maar hier is het moeilijk te zien!

                                  #18260823
                                  Maikelb
                                  Deelnemer
                                    Lid sinds:
                                    28 January 2014

                                    @gwn wrote:

                                    ik heb deze gevonden:

                                    http://www.fk-shop.de/Tuning/Beleuchtung-Tuning/Scheinwerfer/Verschleissteile-Scheinwerfer-links-Opel-Astra-H-GTC-Bj-05-10.html” onclick=”window.open(this.href);return false;

                                    en deze :

                                    http://www.fk-shop.de/Tuning/Beleuchtung-Tuning/Scheinwerfer/Scheinwerfer-Angel-Eyes-Opel-Astra-H-Bj-04-10-schwarz.html” onclick=”window.open(this.href);return false;

                                    ik heb zo een idee dat de bovenste als vervanging is voor een astra die xenon af fabriek heeft en de angel eyes voor H7 fitting of zie ik dit fout? Tevens staat er bij de eerste ook GTC dus ik weet niet of dit uitmaakt dat ik een hatchback rij?

                                    anyways ik hoop dat het goede kwaliteit is en dat ik de oplichtende ringen kan uitzetten / niet hoef aan te sluiten…?

                                    Na aanleiding van jou 2 linken was ik aan het kijken voor chromen angel Eyes maar als ik ga zoeken op de site zegt ie dat ie wel gevonden heeft maar geeft artikel weer. Het zelfde geldt trouwens ook voor de zwarte variant.

                                    Zit er op die zwarte angel eyes trouwens 104 dagen levertijd :shock:

                                    #18260824
                                    SiggieTigra
                                    Deelnemer
                                      Lid sinds:
                                      7 October 2009

                                      @gwn wrote:

                                      ik heb deze gevonden:

                                      http://www.fk-shop.de/Tuning/Beleuchtung-Tuning/Scheinwerfer/Verschleissteile-Scheinwerfer-links-Opel-Astra-H-GTC-Bj-05-10.html” onclick=”window.open(this.href);return false;

                                      en deze :

                                      http://www.fk-shop.de/Tuning/Beleuchtung-Tuning/Scheinwerfer/Scheinwerfer-Angel-Eyes-Opel-Astra-H-Bj-04-10-schwarz.html” onclick=”window.open(this.href);return false;

                                      ik heb zo een idee dat de bovenste als vervanging is voor een astra die xenon af fabriek heeft en de angel eyes voor H7 fitting of zie ik dit fout? Tevens staat er bij de eerste ook GTC dus ik weet niet of dit uitmaakt dat ik een hatchback rij?

                                      anyways ik hoop dat het goede kwaliteit is en dat ik de oplichtende ringen kan uitzetten / niet hoef aan te sluiten…?

                                      Die bovenste is inderdaad voor Xenon.
                                      Die onderste is pas vanaf 03-2015 leverbaar he! Je kunt nu alleen “Vorbestellen”
                                      En als er bij de een GTC staat en de ander niet, zal het wel verschil uit maken denk je niet?

                                      #18260825
                                      gtcz19dth
                                      Deelnemer
                                        Lid sinds:
                                        11 January 2013

                                        dus als ik het goed begrijp gaat deze set zoiezo niet passen in een astra h welke niet origineel met d2s xenon is geleverd ? of is deze set wel gewoon compatible met h7 xenon ?

                                        http://www.fk-shop.de/Tuning/Beleuchtung-Tuning/Scheinwerfer/Verschleissteile-Scheinwerfer-Set-Opel-Astra-H-GTC-Bj-05-10.html?&filterFahrzeughersteller=Opel&filterHerstellerpfadROOT%2FOPEL=ASTRA+H&verbose=true&catalog=true&searchparam=%2A&fnc=ajaxListLoader&cnid=9eaa312ddb96e0078ae44dc1d9783e5e” onclick=”window.open(this.href);return false;

                                        #18260826
                                        Engee
                                        Deelnemer
                                          Lid sinds:
                                          13 November 2007

                                          Zijn inderdaad als vervanging van de originele xenonkoplampen MAAR die kun je zelf ombouwen door 2 extra massa kabels te maken in de koplamp zelf. Zijn verschillende how to’s voor en heb het een paar maanden geleden zelf ook gedaan. Daarna kun je er gewoon een d2s xenonset in zetten.

                                          Ik zelf heb ze van depo gehaald. Zien er super uit en passen goed!

                                          Koplampen van een GTC/station/hatchback zijn gewoon hetzelfde trouwens :thumb

                                          #18260827
                                          gtcz19dth
                                          Deelnemer
                                            Lid sinds:
                                            11 January 2013

                                            om dit te realiseren met aftermarket ballasten is dus enkel dit vereist ? http://www.ebay.nl/itm/2-X-D2S-D2R-D2C-XENON-HID-BULB-SOCKET-CABLE-ADAPTOR-HARNESS-GOCG-/121444970937?pt=LH_DefaultDomain_0&hash=item1c46af31b9″ onclick=”window.open(this.href);return false;

                                            en natuurlijk de d2s lampen ?
                                            http://www.ebay.nl/itm/2-x-D2S-D2R-D2C-6000K-35W-Car-Xenon-HID-Lamp-Head-Light-Bulbs-/400662796214?pt=US_Car_Lighting&hash=item5d495d17b6″ onclick=”window.open(this.href);return false;

                                            waarvoor moet er extra massa worden aangelegd ?

                                            aangezien de stroom van de xenon via de ballasten op de bestaande stekkers gaat.
                                            of zie ik nu wat over het hoofd ?

                                            ook vraag ik me af welke koplampen dit zijn
                                            ik zelf vind het wel wat hebben mits je de schakelaar ergens bij je dashboard plaats zodat je ze eventueel zelf aan en uit kunt zetten.

                                            #18260828
                                            opel-mark
                                            Deelnemer
                                              Lid sinds:
                                              6 March 2011

                                              lijkt op die depo meuk die ik erin heb zitten, de ringen gaan aan als stadslampen, evt zou je die niet aan hoeven te sluiten, leds in deze ringen gaan ook snel kapot.

                                              #18260829
                                              gwn
                                              Deelnemer
                                                Lid sinds:
                                                24 September 2012

                                                ik heb dus geen originele xenon op de auto dus de bovenste link die ik had valt dan al af. Ik zal dus voor de angel eyes moeten gaan, dit zal swso al een beter licht opleveren aangezien er dus de projectiebol inzit. Echter heb ik een zeer sterke voorkeur om de led ringen uit te zetten. Ik hoop dat iemand zeker weet dat ik deze zeker zonder de lampen te slopen of de garantie te verliezen kan uitzetten? (het zou ’t mooiste zijn als je deze gewoon niet hoeft aan te sluiten).

                                                De wachttijd vind ik geen probleem daar ik toch pas komend voorjaar als het weer warmer wordt deze zou willen inbouwen….

                                                ik vind de bovenste (de xenon variant) mooier maar ik wil niet gaan klooien aan kabels e.d…

                                                #18260830
                                                Engee
                                                Deelnemer
                                                  Lid sinds:
                                                  13 November 2007

                                                  Nogmaals, is makkelijk zelf te doen om de lampen uit de bovenste link om te bouwen. Met 1,5u waren ze omgebouwd en was de xenon er ook in gezet.

                                                  Bij die angel-eyes zal je ook wat met de bekabeling moeten doen omdat je de gehele koplamp unit met 1 stekker voorziet van aansturing. En als je de ringen niet aansluit zal je toch op 1 of andere manier moeten zorgen dat je stadslicht krijgt.

                                                  #18260831
                                                  opel-mark
                                                  Deelnemer
                                                    Lid sinds:
                                                    6 March 2011

                                                    @gwn wrote:

                                                    ik heb dus geen originele xenon op de auto dus de bovenste link die ik had valt dan al af. Ik zal dus voor de angel eyes moeten gaan, dit zal swso al een beter licht opleveren aangezien er dus de projectiebol inzit. Echter heb ik een zeer sterke voorkeur om de led ringen uit te zetten. Ik hoop dat iemand zeker weet dat ik deze zeker zonder de lampen te slopen of de garantie te verliezen kan uitzetten? (het zou ’t mooiste zijn als je deze gewoon niet hoeft aan te sluiten).

                                                    De wachttijd vind ik geen probleem daar ik toch pas komend voorjaar als het weer warmer wordt deze zou willen inbouwen….

                                                    ik vind de bovenste (de xenon variant) mooier maar ik wil niet gaan klooien aan kabels e.d…

                                                    laat ik je meteen van de illusie afhelpen dat je beter licht zou krijgen, ik vind het licht zelfs slechter dan origineel, overigens is mijn vrouw het daar me eens, dus een verbetering gaat het zeer zeker niet worden kwa licht.
                                                    de ringen hoef je niet aan te sluiten, daar zitten 4 kleine lampjes in, daar kunnen ook ledjes in ipv de lampjes maar die gaan nog sneller kapot dan de lampjes, maar zoals engee ook al aangeeft heb je dan geen stadslicht meer, hoe ga je dat oplossen.

                                                    #18260832
                                                    rickopel
                                                    Deelnemer
                                                      Lid sinds:
                                                      16 June 2006

                                                      ik zou persoonlijk voor de orinele Hella xenon lampen gaan of de fk koplampen het aanpassen van de ”massa en of connetor posities” is niet het grootste werk… in een schema is dit goed te vinden zal het even opzoeken :thumb

                                                    25 berichten aan het bekijken - 1 tot 25 (van in totaal 29)
                                                    • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.