Astra h 2008 1.7ctdi startprobleem

Forumindex Forums Modellen Astra Astra h 2008 1.7ctdi startprobleem

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Auteur
    Berichten
  • #18353905
    Wim
    Deelnemer
      Lid sinds:
      18 March 2018

      Mijn wagen start niet meer, nu heb ik al wel het een en ander gedaan en geprobeerd .

      Omdat ik geen druk in mijn common rail had en ik had stroom op de brandstofpomp regelaar daar.om had ik de pomp vervangen.

      Ik heb leidingen al eens los gehaald aan de verstuivers en daar komt niet uit als ik start. Dus het klopt dat op-com zegt dat er geen druk is.

      Ik meet 3v ongeveer op de brandstofpomp regelaar als het contact opstaat, Is dit ongeveer goed? Ik heb precies ergens gelezen dat , als de regelaar geen stroom krijgt deze altijd open is. Maar ik weet niet meer waar en weet ook zeker niet dat dit correct is.

      Ik heb ook de leidingen eens door geblazen.

      Ik moet ook wel er bij vermelden dat ik 1 fout heb en dat is p0380-0f  Glow Device General error.

      Ik heb de relais al eens getest met een werkende, en ik heb 2 gloeibougies die vastzitten en al 2 jaar kapot zijn.

      Dus de fout kan wel eens vandaar komen. en kan niet gewist worden.

      De wagen is niet stil gevallen, mijn vrouw is ermee thuis gekomen en ik wou 15min later vertrekken en hij startte niet meer.

      Wie weet er wat ik nog kan controleren?

      #18354010
      Wim
      Deelnemer
        Lid sinds:
        18 March 2018

        Niemand?

        #18354047
        dark-divx
        Deelnemer
          Lid sinds:
          20 November 2005

          ik heb uw tekst al paar keer gelezen, maar ik kan u niet helpen.
          heb je alles ontlucht na het doorblazen en plaatsen van uw nieuwe pomp?

          #18354098
          Wim
          Deelnemer
            Lid sinds:
            18 March 2018

            Ja ik heb deze al meermaals ontlucht, dat was ook mijn eerste gedacht.

            :scratch:

            #18354149
            dark-divx
            Deelnemer
              Lid sinds:
              20 November 2005

              en je hebt geen andere codes als je hem uitleest?

            5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.