Astra H 1.6 stottert/hapert

Forumindex Forums Modellen Astra Astra H 1.6 stottert/hapert

7 berichten aan het bekijken - 26 tot 32 (van in totaal 32)
  • Auteur
    Berichten
  • #18281185
    mich89
    Deelnemer
      Lid sinds:
      16 February 2012

      het toch bougies zijn, zouden ze alle 4 slecht moeten zijn. Zitten er nog geen 20.000km in.

      Kan het altijd aangeven.

      #18281186
      pionok
      Deelnemer
        Lid sinds:
        7 April 2015

        Dat is idd wel erg kort en 4 tegelijk is idd ook vreemd. Heb je 100% zeker de juiste erin zitten? Wanneer is het probleem ontstaan?

        #18281187
        mich89
        Deelnemer
          Lid sinds:
          16 February 2012

          Daarom zou het ook vreemd zijn. Ja zijn goede, merk Is bosch dacht ik.

          Hoop echt snel een keer op een oplossing of succes van reparatie. Rij er bijna half jaar mee.

          #18281188
          pionok
          Deelnemer
            Lid sinds:
            7 April 2015

            Ik heb je Pm gestuurd

            #18281189
            mich89
            Deelnemer
              Lid sinds:
              16 February 2012

              Ze willen nu de ECU gaan testen of die kapot is :hmmz

              #18339107
              vincerr
              Deelnemer
                Lid sinds:
                6 January 2016

                Is het probleem nu met je auto opgelost? Ik heb hetzelfde probleem. Bougies van het weekend laten vervangen en lijkt wel een stuk beter maar soms zakt die qua vermogen nog een beetje in. Ben erg benieuwd hoe het bij jouw is afgelopen.

                #18339108
                mich89
                Deelnemer
                  Lid sinds:
                  16 February 2012

                  Mijn auto rijdt op moment weer als een zonnetje! Het is al weer een aardige tijd geleden met dat probleem. Ik meende dat toen de EGR de boosdoener was. Zat veel aanslag etc in. Die hebben ze gereinigd met een of andere chemische cleaner. Daarna geen problemen meer gehad. Het was een hele speurtocht omdat het niet rechtstreeks naar de EGR leidde. Van alles vervangen achteraf onnodig maar goed. Hij rijdt goed. Hoop dat jou probleem ook opgelost wordt.

                  Succes!

                7 berichten aan het bekijken - 26 tot 32 (van in totaal 32)
                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.