Astra GTC aanschaffen tips/ervaring?

Forumindex Forums Modellen Astra Astra GTC aanschaffen tips/ervaring?

  • Dit onderwerp is leeg.
3 berichten aan het bekijken - 26 tot 28 (van in totaal 28)
  • Auteur
    Berichten
  • #17926626
    Onderbroekie
    Deelnemer
      Lid sinds:
      9 July 2007

      Weer wat geleerd!
      Ik zit nog rustig te speuren zal misschien deze week een proefrit maken met een astra bij de dealer.
      Ben er zelf nog niet uit of ik de corsa weg doe wil hem schorsen van alles, maar ik zoek nog een stal plekkie waar ik hem rusttg kan laten staan.
      @Klanderman wrote:

      GTC is het model en Cosmo is de uitvoering. De astra GTC is de driedeurs Astra. Die kun je dan weer krijgen in bijvoorbeeld: Enjoy, Sport, Cosmo etc. uitvoeringen.

      #17926627
      suurtje
      Deelnemer
        Lid sinds:
        17 September 2010

        Ik ben ook overgestapt van een Corsa B naar een GTC en het bevalt me prima ik heb dan de Easytronic versie en ook de Cosmo uitvoering daarvan me Corsa was een 1.2 en de GTC een 1.6

        #17926628
        Onderbroekie
        Deelnemer
          Lid sinds:
          9 July 2007

          Ik rij op dit moment een corsa b gsi 1.6 bj 99
          maar ik denk dat ik gewoon afwacht, heb pas 82.000 op de teller.. lekkere vlotte auto voor de rest geen problemen.
          De reden dat ik een andere zoek is omdat ik toch wat luxer en ruimer wil rijden eigelijk.
          @suurtje wrote:

          Ik ben ook overgestapt van een Corsa B naar een GTC en het bevalt me prima ik heb dan de Easytronic versie en ook de Cosmo uitvoering daarvan me Corsa was een 1.2 en de GTC een 1.6

        3 berichten aan het bekijken - 26 tot 28 (van in totaal 28)
        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.