Astra Gtc 1.3

Forumindex Forums Modellen Astra Astra Gtc 1.3

  • Dit onderwerp is leeg.
5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Auteur
    Berichten
  • #17228518
    skip26
      Lid sinds:
      15 November 2010

      Hallo kenners,

      wellicht een simpele vraag, maar ik heb de ballen verstand van auto´s en hun motoren.
      Ik heb deze zomer een astra gtc 1.3 gekocht, nu het weer buiten enkele weken geleden kouder is geworden start de motor wat slechter. Vaak moet ik lang wachten voordat ie start en dan nog doet ie dat niet met plezier. Is dit een veel voorkomend probleem bij gtc´s?
      Ik weet in ieder geval dat mijn gloeibougies aan de buitenzijde redelijk aan het roesten zijn, maar of dit het ook is?

      Ik ben benieuwd op reacties van jullie kenners,
      bij voorbaat dank

      #17760377
      Dizs
        Lid sinds:
        2 November 2010

        gloeibougies / egr klep zit er aan te komen misschien?

        #17760378
        stefanDTI
          Lid sinds:
          10 May 2007

          Hallo en welkom hier

          Is de startmotor al gemodificeerd ??
          De eerste serie startmotoren die op de 1,3CDTI gemonteerd werden waren te licht en daarom kregen ze hem bij koude temperaturen niet goed rond gedraaid.

          of misschien de accu ?

          als de gloeibougies kapot zijn dan gaat er kortstondig na het starten een storingslampje branden.

          #17760379
          skip26
            Lid sinds:
            15 November 2010

            Bedankt voor de eerste reacties, met name dat van die gloeibougies is handig, want ik neigde zelf al wat meer die kant op. Dat van die startmotor ga ik even uitzoeken

            #17760380
            stefanDTI
              Lid sinds:
              10 May 2007

              Als de gloeibougies slecht of kapot zijn , gaat er kort na het starten (koud) het motorstoringslampje branden.

            5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.