astra gsi veerpoten onder een kadett

Forumindex Forums Modellen Kadett astra gsi veerpoten onder een kadett

  • Dit onderwerp is leeg.
9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Auteur
    Berichten
  • #17259237
    Tiedo
      Lid sinds:
      7 December 2008

      simpele vraag; passen astra gsi veerpoten onder een e kadett? Ik praatte vandeweek met iemand die beweerde dat het wel kon, maar is dit waar?

      #18159633
      theunm
        Lid sinds:
        29 June 2004

        ja kan

        hangt wel van je aandrijfassen af je hebt dik en dun
        gsi is dik en jou motortje ken ik niet

        #18159634
        Tiedo
          Lid sinds:
          7 December 2008

          het is nu nog een 1.3N maar het wordt een 2.0SEH. Blok heb ik onder voorbehoud gekocht met bak enz., nou moet ik de rest van de onderdelen nog verzamelen. Astra gsi poten zijn wat makkelijker te vinden, dus dan koop ik zo’n set.

          #18159635
          Vinci
          Deelnemer
            Lid sinds:
            3 August 2009

            Toplagers wel even van de Kadett pakken (en bij nieuw die van Febi nemen op z’n minst!) en de Astra pootjes hebben andere Ackerman, maar dat is enkel gunstig. Verder zoals hierboven even op diameter van de assen letten, maar zo te zien moet je nog assen scoren.

            Kadett :

            Astra F:

            Zoals je ziet hebben de Kadett stuurarmen een knik en die van de Astra lopen recht, dit levert een klein beetje meer dynamisch toespoor op.

            #18159636
            Sebbe GSI
              Lid sinds:
              26 July 2008

              Complete poten met toplagers van een astra passen er zonder problemen onder heb ik zelf ook.

              Kadett toplagers passen niet op astra schokbrekers.

              Even opletten dat het 2.0 naven zijn en je kan ze er zo onder zeten.

              Groeten bas.

              #18159637
              Tiedo
                Lid sinds:
                7 December 2008

                bedankt voor de info :thumbup

                #18159638
                Vinci
                Deelnemer
                  Lid sinds:
                  3 August 2009

                  Ach so, wist dat er iets niet paste qua toplagers, heb zelf ook nog gewoon originele pootjes er onder…

                  #18159639
                  Tiedo
                    Lid sinds:
                    7 December 2008

                    welke onderdelen heb ik nog meer nodig voor het ombouwen? draagarmen enz. ook? (Ik heb tot nu toe alleen b ascona’s gehad, dus zo’n kadett is weer wat nieuws ;) ) en de achteras, kan ik die ook van een astra gebruiken?

                    #18159640
                    Vinci
                    Deelnemer
                      Lid sinds:
                      3 August 2009

                      Draagarmen passen niet, kadett heeft geen subframe. . Achter as past wel gewoon, alleen moet je dan wel adres wiellagers gaan kopen de volgende keer…

                    9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
                    • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.