Astra G Uitlaatlijn

Forumindex Forums Modellen Astra Astra G Uitlaatlijn

  • Dit onderwerp is leeg.
5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Auteur
    Berichten
  • #17223390
    AstraG5
      Lid sinds:
      21 April 2010

      Beste Forumleden.

      Ik ben in bezit van een Astra G 5 duers uit 1999.
      Heb alleen even een vraag over me uitlaatlijn.

      Ik heb er een Supersport uitlaat onderzitten en heeft een diameter van 70mm met losse inlegflens voor naar de originele middendemper. Dit past perfect.
      Ik heb alleen onlangs een middendempervervanger aangeschaft bij GM Tuningparts deze leverde een los achterstuk en een dummie demper. Op deze achterpijp zit namelijk geen flensvervinding! Nu heb ik gemeten de diameter is van de originele middendemper 55mm en van de vervanger is het 45mm. Heb even rondgekeken op internet en er zijn dus flenzen verkrijgbaar die ik erop kan lassen maar weet iemand of dit alles een vaste maat betreft wat overeenkomt met de gaten? Wat er dus origineel eigenlijk opzit is een compensator aansluiting, heb hier ook naar gekeken maar deze schaf je denk ik aan als set van 2 uiteinden en aangezien er veel diameter verschil in de pijpen zit weet ik me geen raad meer! Of er moeten losse compensatoren te krijgen zijn maar dan moet ik wel weten of dan de flensmaten altijd gelijk zijn zodat ik hem wel vast kan krijgen.

      Wie kan me even uit de brand helpen?

      #17697944
      Baas J.
      Deelnemer
        Lid sinds:
        19 May 2008

        Je kan gewoon losse compensator kopen hoor. Kijk maar op nltuning.
        Die compensator is trouwens niet eens nodig, latere astra’s hebben dat ding niet eens meer!

        #17697945
        AstraG5
          Lid sinds:
          21 April 2010

          origineel gepost door Baas J.
          Je kan gewoon losse compensator kopen hoor. Kijk maar op nltuning.
          Die compensator is trouwens niet eens nodig, latere astra’s hebben dat ding niet eens meer!

          Op NLtuning staan wel losse flenzen, is dit hetzelfe principe?
          Dus inweze als ik een losse flens zou kopen van 45mm kan ik die eroverheen schuiven en aanbouten op de andere flens?

          #17697946
          Baas J.
          Deelnemer
            Lid sinds:
            19 May 2008

            Je kan toch gewoon een verloop en een klem nemen of ben ik nou gek?

            #17697947
            AstraG5
              Lid sinds:
              21 April 2010

              origineel gepost door Baas J.
              Je kan toch gewoon een verloop en een klem nemen of ben ik nou gek?

              Ja ik heb al wat gevonden, uitlaatklem die 2 dezelfde diameters kan koppelen! iig bedankt voor je reactie

            5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.