[Astra G] Past een Vauxhall midden console?

Forumindex Forums Modellen Astra [Astra G] Past een Vauxhall midden console?

  • Dit onderwerp is leeg.
9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Auteur
    Berichten
  • #17273798
    sggs
    Deelnemer
      Lid sinds:
      22 September 2015

      Hallo,

      Ik wil m’n middenconsole vervangen ivm beschadigingen. Nu kwam ik online een britse verkoper tegen die mooie console’s verkoopt tegen een betaalbare prijs. Het probleem is echter dat de advertentie zich richt op Vauxhall in plaats van Opel. Nu heb ik de verkoper gemailed met de vraag of de console ook in een Opel past en daarop netjes antwoord gekregen:
      “To be honest we only have it listed for the Vauxhall Astra as it is for Right Hand Drive vehicles as per Vauxhall’s parts listings, we have looked at the part itself and can’t see why it should be different between Left and Right Hand Drive models as being fitted in the centre of the dash, I have also checked the photo you sent and all the controls are in the same place[..]”
      Duidelijk verhaal dus maar bij het bekijken van een foto van de achterkant van de console, viel het mij op dit niet alles in het midden zit (zie rode pijlen). Je zou dus zeggen dat het in ‘onze’ Nederlandse gespiegelde versie misschien problemen oplevert.

      Mijn vraag is dus: weet iemand of dit Vauxhall Astra G MK4 console past in mijn Opel? (Astra G 16v 1.6 sport)

      (Click voor groot)

      (Click voor groot)

      #18298708
      smoke_soldier
      Deelnemer
        Lid sinds:
        4 September 2011

        100% dat dit gaat passen, alles is hetzelfde bij zowel opel als vauxhall, het enigste is, het is gespiegeld!

        Gaat zeker goed komen. :thumb

        P.S, waar verkopen ze deze consoles?? :vertag

        #18298709
        Dolby
        Deelnemer
          Lid sinds:
          1 May 2008

          Dat moet zeker passen want met de midden console is alles het zelfde namelijk. :thumb

          #18298710
          sggs
          Deelnemer
            Lid sinds:
            22 September 2015

            Bedankt voor de reacties, ik heb ‘m gelijk besteld ;). Zal het topic updaten zodra ik ‘m binnen heb en ga monteren.


            @smoke_soldier
            : http://www.ebay.nl/itm/GENUINE-Vauxhall-ASTRA-G-CENTRE-DASH-CONSOLE-PANEL-RHD-MATT-CHROME-NEW-GM-/171929679409?hash=item2807ceb631″ onclick=”window.open(this.href);return false;
            Voor 26 euro, best redelijk geprijsd dus. Beetje jammer alleen van de 16 euro verzendkosten, maar ja, daar ontkom je niet aan als je uit het buitenland besteld.

            #18298711
            sggs
            Deelnemer
              Lid sinds:
              22 September 2015

              Update:
              Ik heb vandaag de console ontvangen en gelijk ingebouwd. Hij past perfect! En het is ook nog eens goeie kwaliteit (geen oekieboekie plastic :) ). Inbouwen duurde niet langer dan een uurtje.

              Groet :thumb

              #18298712
              smoke_soldier
              Deelnemer
                Lid sinds:
                4 September 2011

                Nou volgens mij is het gewoon origineel GM, dat had je namelijk kunnen weten want ze claimen dat het GENUINE is, ofwel. Origineel.

                Dus ja, passen doet het en ja kwaliteit is gewoon zoals het hoort. :thumb

                Smoke

                #18298713
                sggs
                Deelnemer
                  Lid sinds:
                  22 September 2015

                  Genuine had ik gezien maar het is altijd nog maar even zien wat je geleverd krijgt en ondanks dat Vauxhall zou moeten passen was ik toch wel een beetje huiverig of dat dat daadwerkelijk het geval zou zijn ;)

                  #18298714
                  Arjen
                  Deelnemer
                    Lid sinds:
                    30 June 2004

                    Origineel kosten ze € 180,-

                    #18298715
                    smoke_soldier
                    Deelnemer
                      Lid sinds:
                      4 September 2011

                      Bij de Opel dealer wellicht.

                      Smoke

                    9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
                    • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.