Astra G (OPC) spiegels

Forumindex Forums Modellen Astra Astra G (OPC) spiegels

  • Dit onderwerp is leeg.
3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Auteur
    Berichten
  • #17216407
    Reijnduhrs
      Lid sinds:
      1 July 2004

      Helaas bied de zoekfunctie voor mijn vraagje geen resultaat, dus toch maar even een nieuw topic.

      Afgelopen weekend is er iemand zo leuk geweest om mijn buitenspiegel te mishandelen. Ik ben dan ook op zoek naar een setje nieuwe.

      Overhaast had ik al een setje M3 spiegels (met adapterplaten) online gekocht, maar dat zijn niet de juiste. Ik ben op zoek naar een setje (imitatie) OPC / Hagus[?] / Irmscher [?] spiegels, maar weet niet waar ik die (online) zou kunnen vinden. Bij de dealer lijkt me geen optie vanwege het prijskaartje…

      Er loopt nog een draadje over spiegels in het Astra sub-forum, hierin staat een foto van de spiegels die ik zoek;
      **klikkie doen**

      Alvast bedankt!


      [edit] dat werkt dus niet, dit misschien wel: **klikkie doen**

      #17596756
      DaanH
        Lid sinds:
        3 September 2009

        http://gm-tuningparts.nl/tuningparts.php

        hier zijn setjes M3 spiegels te koop voor astra G.
        Weet niet zeker of dit is wat je zoekt…

        #17596757
        Reijnduhrs
          Lid sinds:
          1 July 2004

          origineel gepost door DaanH
          http://gm-tuningparts.nl/tuningparts.php

          hier zijn setjes M3 spiegels te koop voor astra G.
          Weet niet zeker of dit is wat je zoekt…

          thnx!
          Maar dat zijn helaas weer van die spiegels die icm adapterplaten geplaatst moeten worden, vind ik persoonlijk toch minder mooi.

          Het binnenwerk van de goedkopere M3-spiegels lijkt hetzelfde als de OPC spiegels die ik heb, dus misschien kan ik het 1 en ander overzetten en repareren… Scheelt me denk ik wel een paar Euro :)

        3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.