Astra G Mistlampen OPC 2 Bumper

Forumindex Forums Modellen Astra Astra G Mistlampen OPC 2 Bumper

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Auteur
    Berichten
  • #18353559
    Jakey
    Deelnemer
      Lid sinds:
      7 March 2018

      Beste leden,

      Omdat ik hier nieuw ben zal ik mij eerst even voorstellen, ik ben Jake :bye:   , 20 jaar en troste eigenaar van een astra 2.2 uit 2003.

      WhatsApp Image 2018-03-05 at 16.26.13 (1)

      Echter vond ik na een tijdje de bumperkit die er op zat niet meer heel mooi, en hij is ook beschadigd van voor.

      Gisteren avond heb ik een setje GM OPC 2 bumpers opgehaald, ik heb nu dus een voorbumper, achterbumper en zijskirts, hierbij kreeg ik een setje led mistlampen en een setje parkeer sensoren. Nu wilde ik dus beginnen met de voorbumper omdat deze het meest is beschadigd en dus het minst mooi is geworden. Alleen voordat ik de bumper wilde monteren wilde ik eerst even testen of de mistlampen het wel deden. Nu liep ik tegen het feit aan dat de led mistlampen een andere fitting hadden dan de originele stekkers. Heeft iemand een idee hoe ik deze kan aansluiten? Is er een verloopstukje voor ergens te koop of moet ik zelf iets in elkaar gaan knutselen?

      Stekker die (origineel?) op mijn astra zit:

      WhatsApp Image 2018-03-07 at 10.41.37

      Mistlamp die ik bij de OPC 2 bumpers heb gekregen.WhatsApp Image 2018-03-07 at 10.42.58

      #18353588
      miraltje
      Deelnemer
        Lid sinds:
        29 June 2004

        ben je adater/verloop kabeltjes voor nodig.
        als je deze er niet bij hebt gekregen moet je ze zelf maken of via marktplaats.

        in het uiterste geval kun je bij dealer terecht maar dan betaal je de hoofdprijs

        #18353594
        Jakey
        Deelnemer
          Lid sinds:
          7 March 2018

          [quote quote=18353588]ben je adater/verloop kabeltjes voor nodig. als je deze er niet bij hebt gekregen moet je ze zelf maken of via marktplaats. in het uiterste geval kun je bij dealer terecht maar dan betaal je de hoofdprijs[/quote]

          Ik heb de dealer lokaal al gebeld, het magazijn had hier nog nooit van gehoord dus dat is helaas geen optie. Via marktplaats zou ik geen idee hebben waar ik op zou moeten zoeken, dus ik denk dat het dan zelf knutselen wordt.  :-(

          #18353625
          astrid_fahrer
          Deelnemer
            Lid sinds:
            26 March 2010

            Wat voor jou het makkelijkste is, is de originele stekkers er af knippen en twee H11 stekkers aan de originele kabels solderen en afschermen met krimpkous.

            Dan sluit je ze perfect aan op de OPC mistlampen en het is de makkelijkste en snelste oplossing.

            Mocht je, je originele bedrading niet willen verknoeien dan zul je inderdaad verloopstekkers moeten maken of vinden.

             

            step0001__1_.jpg_H8

             

          4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.