Forumindex › Forums › Overige › Fotografie & Photoshop › Astra G met Kadett E GSI happers
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
14 juni 2014 om 18:26 #17266430
hallo, is er iemand die mij een plezier kan doen?
wil eens weten of een Astra G mooi zal zijn, als de happers van een Kadett E GSI erin worden gemaakt…
foto’s waar het op gemaakt mag worden:
als dit geen goede foto’s zijn, mag je ook hier tussen zoeken:
http://s289.photobucket.com/user/FnF_Racer/library/my%20own%20car?sort=3&page=1″ onclick=”window.open(this.href);return false;
of mijn facebook.. ;)en ik kan geen goede foto’s vinden, maar gaat om deze happers:
Astra F wordt al vaker gedaan, en ik ben benieuwd of dit strakker zal ogen. ;)
21 juni 2014 om 19:39 #18238516ik heb er twee gedaan (even snel en absoluut niet netjes, vergeef me)
een voor hoe het er ongeveer uit moet zien, en een met het zwart contrast zodat je beter kan zien hoe het staat in een gelijke kleur.persoonlijk denk ik niet dat het kan omdat de gsi een geheel andere kap vorm heeft dan de astra G.
die van een F heb meer de zelfde vorm denk ik.
alles is natuurlijk mogelijk maar het is een hoop extra las werk denk ik22 juni 2014 om 01:58 #18238517laswerk is niet echt een probleem, worden nog booskijkers aangelast. :jerry
maar ging meer of het een beetje zou staan, en of het mooi zou passen.
het is idd niet de mooiste shop, maar je geeft wel een duidelijk beeld.denk dat het op zich wel leuk zou staan, zou het dan iets meer omhoog doen.
en de Astra F is wel leuk, maar daar zijn er al zoveel van, die dat op de Astra G hebben… moet iets unieks hebben…. :jerry :jerryp.s. het wordt allemaal zilver, behalve dak.. :P
22 juni 2014 om 09:59 #18238514als je wat unieks wil zou ik ze gewoon zelf maken, vooral als het las werk geen punt is.
gewoon eerst een soort U slijpen en de plaat zover naar binnen drukken als je wil en dan een plaatje in de zijkanten lassen en gaas in het open gat plakken met kit, spuiten en klaar.
ongeveer zoiets.
22 juni 2014 om 10:25 #18238515heb er een grote in het midden gemaakt voor de duidelijkheid hoewel dat lastig word door het kruis frame wat er onder loopt.
22 juni 2014 om 10:36 #18238518op deze manier zeg maar.
1- rood; slijpen
2- groen; omvouwen zover je wilt
3- blauw; inlassen van 0,8 plaatwerk22 juni 2014 om 12:46 #18238519bleu dragon hier op het forum had GSI roosters in zijn G!
erg mooi! die sleuven zoals de laatste shops vind ik niks..22 juni 2014 om 19:35 #18238520staat zeker cool, tja die sleuven zijn een goedkope oplossing als je toch wat wil en er niet veel aan wil besteden
23 juni 2014 om 00:14 #18238521Zo heb ik het, gsi luchthappers verwerkt in me motorkap.
23 juni 2014 om 19:40 #18238522die van Blue Dragon ken ik jah, die zag ik geregeld in het echt. net zoals die van Gielio, die heeft dat ook.
en omdat de Astra F GSI happers vaker worden gedaan, wil ik iets doen wat naar mijn idee strakker is, en minder gedaan.@ Jurgen Boes: 2de tekening was niet nodig, had bij de eerste shop al wel begrepen hoe je dat moet doen.
alleen vind ik dat net te sjonnie, wil het namelijk strak genoeg houden. en ook zijn de sleuven te lang, naar mijn idee.denk dat ik het voorlopig nog even laat, en eerst al het andere strak maak werk af maak.
dan alles monteren, en kijken of het dan “af” is, of dat de happers het mooier maken… :thumb -
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.