Astra G met Kadett E GSI happers

Forumindex Forums Overige Fotografie & Photoshop Astra G met Kadett E GSI happers

  • Dit onderwerp is leeg.
10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
  • Auteur
    Berichten
  • #17266430
    FnF_racer
    Deelnemer
      Lid sinds:
      3 October 2004

      hallo, is er iemand die mij een plezier kan doen?

      wil eens weten of een Astra G mooi zal zijn, als de happers van een Kadett E GSI erin worden gemaakt…

      foto’s waar het op gemaakt mag worden:

      als dit geen goede foto’s zijn, mag je ook hier tussen zoeken:
      http://s289.photobucket.com/user/FnF_Racer/library/my%20own%20car?sort=3&page=1″ onclick=”window.open(this.href);return false;
      of mijn facebook.. ;)

      en ik kan geen goede foto’s vinden, maar gaat om deze happers:

      Astra F wordt al vaker gedaan, en ik ben benieuwd of dit strakker zal ogen. ;)

      #18238516
      jurgen boes
        Lid sinds:
        30 May 2013

        ik heb er twee gedaan (even snel en absoluut niet netjes, vergeef me)
        een voor hoe het er ongeveer uit moet zien, en een met het zwart contrast zodat je beter kan zien hoe het staat in een gelijke kleur.

        persoonlijk denk ik niet dat het kan omdat de gsi een geheel andere kap vorm heeft dan de astra G.
        die van een F heb meer de zelfde vorm denk ik.
        alles is natuurlijk mogelijk maar het is een hoop extra las werk denk ik

        #18238517
        FnF_racer
        Deelnemer
          Lid sinds:
          3 October 2004

          laswerk is niet echt een probleem, worden nog booskijkers aangelast. :jerry
          maar ging meer of het een beetje zou staan, en of het mooi zou passen.
          het is idd niet de mooiste shop, maar je geeft wel een duidelijk beeld.

          denk dat het op zich wel leuk zou staan, zou het dan iets meer omhoog doen.
          en de Astra F is wel leuk, maar daar zijn er al zoveel van, die dat op de Astra G hebben… moet iets unieks hebben…. :jerry :jerry

          p.s. het wordt allemaal zilver, behalve dak.. :P

          #18238514
          jurgen boes
            Lid sinds:
            30 May 2013

            als je wat unieks wil zou ik ze gewoon zelf maken, vooral als het las werk geen punt is.

            gewoon eerst een soort U slijpen en de plaat zover naar binnen drukken als je wil en dan een plaatje in de zijkanten lassen en gaas in het open gat plakken met kit, spuiten en klaar.

            ongeveer zoiets.

            #18238515
            jurgen boes
              Lid sinds:
              30 May 2013

              heb er een grote in het midden gemaakt voor de duidelijkheid hoewel dat lastig word door het kruis frame wat er onder loopt.

              #18238518
              jurgen boes
                Lid sinds:
                30 May 2013

                op deze manier zeg maar.

                1- rood; slijpen
                2- groen; omvouwen zover je wilt
                3- blauw; inlassen van 0,8 plaatwerk

                #18238519
                turbosix
                Deelnemer
                  Lid sinds:
                  7 November 2010

                  bleu dragon hier op het forum had GSI roosters in zijn G!
                  erg mooi! die sleuven zoals de laatste shops vind ik niks..

                  viewtopic.php?f=5&t=175896&p=2338285#p2338285

                  #18238520
                  jurgen boes
                    Lid sinds:
                    30 May 2013

                    staat zeker cool, tja die sleuven zijn een goedkope oplossing als je toch wat wil en er niet veel aan wil besteden

                    #18238521
                    shaktibiharie
                    Deelnemer
                      Lid sinds:
                      15 March 2013

                      Zo heb ik het, gsi luchthappers verwerkt in me motorkap.

                      #18238522
                      FnF_racer
                      Deelnemer
                        Lid sinds:
                        3 October 2004

                        die van Blue Dragon ken ik jah, die zag ik geregeld in het echt. net zoals die van Gielio, die heeft dat ook.
                        en omdat de Astra F GSI happers vaker worden gedaan, wil ik iets doen wat naar mijn idee strakker is, en minder gedaan.

                        @ Jurgen Boes: 2de tekening was niet nodig, had bij de eerste shop al wel begrepen hoe je dat moet doen.
                        alleen vind ik dat net te sjonnie, wil het namelijk strak genoeg houden. en ook zijn de sleuven te lang, naar mijn idee.

                        denk dat ik het voorlopig nog even laat, en eerst al het andere strak maak werk af maak.
                        dan alles monteren, en kijken of het dan “af” is, of dat de happers het mooier maken… :thumb

                      10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
                      • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.