Astra G loopt op 3 poten en motor lampje brand op Benzine

Forumindex Forums Modellen Astra Astra G loopt op 3 poten en motor lampje brand op Benzine

  • Dit onderwerp is leeg.
4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Auteur
    Berichten
  • #17266751
    Verlengsnoer
      Lid sinds:
      3 May 2013

      Hallo opel rijders

      Heb reeds me opel terug gehad van de garage voor vervangen van Injector.. wegens dat 1 lek was
      De olie+filter heb ik zelf ververst omdat er Benzine in de olie zat.

      Het is een LPG auto..

      Het probleem is alsvolgt..

      Zet ik de auto op Benzine.. dan loopt de motor op 3 poten, stationair instabiel & stotteren met optrekken en door schakelen.. + dat het motor management lampje brand..

      Zet ik hem op LPG, dan loopt de motor direct goed, en gaat het motor management lampje uit.

      Iemand tips?? want gister was het nog starten & lopen zonder probleem.. met de benzineolie
      En na het verversen van de olie en vervange nvan filter loopt hij opeens zo raar op Benzine..

      hoor het graag :)

      #18241190
      Verlengsnoer
        Lid sinds:
        3 May 2013

        na aantal keer her starten loopt hij zo slecht dat hij nog zelden blijft lopen tot hij op LPG over gaat..
        En als ik naar de uitlaat kijk lijkt hij ook niet 100% te lopen op LPG

        mooi balen :(

        #18241191
        camper
          Lid sinds:
          25 December 2011

          welke lpg instalatie ligt er in en
          en welk type astra heb jij

          #18241192
          Verlengsnoer
            Lid sinds:
            3 May 2013

            Astra G, 1.6 16v (x16xel motor)
            En de oude G3 installatie zit er nog in, die grote gas pot in de kofferbak, dus niet die in de reserve wiel ;)

            maar ik starte hem daarstraks nog .. en rook weer een sterke benzine lucht … ben er bang voor dat WEER die injector lek is :(
            Ga er morgen mooi mee terug naar te garage..kijken wat hij zegt

            want zodra hij nu over gaat op LPG dan loopt lpg ook op 3 poten, en benzine is helemaal ellende stationair slaat gewoon af

          4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.