Astra G koplampen APK

Forumindex Forums Modellen Astra Astra G koplampen APK

  • Dit onderwerp is leeg.
6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Auteur
    Berichten
  • #17259425
    black_astra
      Lid sinds:
      30 November 2010

      hoi,

      Mijn astra g 1,6 bj 2000 gaat binnenkort voor een apk keuring. Ik heb hier nog een aantal vragen over:

      Nu heb ik depo koplampen met 6000k xenon erin. Kan ik de xenon gewoon laten zitten? ( op de auto zitten geen koplampsproeiers, de lampen zijn wel in hoogte verstelbaar. )

      Als stadslicht heb ik ledjes met 4 smd die wit licht uitstralen. Volgens mij komt de auto met deze stadslichten niet door de apk. Door wat voor lampjes kan ik mijn stadslichten het beste vervangen? ( mag het stadslicht van kleur verschillen van het dimlicht? )

      In de auto zitten donkere achterlichten van irmscher, deze komen gewoon door de apk neem ik aan?

      #18161337
      Haasje17
      Moderator
        Lid sinds:
        8 September 2009

        Zowel je xenon als leds komen gewoon door de apk. Les worden gezien als 1 lampje. en xenon mits lichtbeeld goed is mag bij een auto van voor 2007 zonder dat deze vorzien is van automatische hoogte regeling en sproeiers. Aangezien die van jou uit 2000 is komt dit gewoon door de apk. Als de achterlichten zijn voorzien van een reflector komen deze ook gewoon door de apk.

        #18161338
        black_astra
          Lid sinds:
          30 November 2010

          @Haasje17 wrote:

          Zowel je xenon als leds komen gewoon door de apk. Les worden gezien als 1 lampje. en xenon mits lichtbeeld goed is mag bij een auto van voor 2007 zonder dat deze vorzien is van automatische hoogte regeling en sproeiers. Aangezien die van jou uit 2000 is komt dit gewoon door de apk. Als de achterlichten zijn voorzien van een reflector komen deze ook gewoon door de apk.

          Oke bedankt voor je reactie. Maakt de kleur van de leds ook niet uit?

          #18161339
          Haasje17
          Moderator
            Lid sinds:
            8 September 2009

            Kleur van het licht moet wit of geel zijn.

            #18161340
            Haasje17
            Moderator
              Lid sinds:
              8 September 2009

              Maar verschil tussen de lichten maakt niet uit.

              #18161341
              vectra-rene
                Lid sinds:
                15 August 2011

                @Haasje17 wrote:

                Zowel je xenon als leds komen gewoon door de apk. Les worden gezien als 1 lampje. en xenon mits lichtbeeld goed is mag bij een auto van voor 2007 zonder dat deze vorzien is van automatische hoogte regeling en sproeiers. Aangezien die van jou uit 2000 is komt dit gewoon door de apk. Als de achterlichten zijn voorzien van een reflector komen deze ook gewoon door de apk.

                ik meen dat die regel sind vorig jaar al niet meer is. er kan gewoon xenon gebouwd worden mits indd lichtbeeld redelijk.is

              6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.