Astra G, in zijn achteruit rijden.

Forumindex Forums Modellen Astra Astra G, in zijn achteruit rijden.

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Auteur
    Berichten
  • #17252149
    Astra Green
      Lid sinds:
      1 September 2011

      Hallo Mede opel rijders.

      Sinds ik in het bezit ben van mij astra G 2001 z1.6se 8v valt mij op dat als ik met de auto een stukje achteruit rijdt deze een beetje schokt/trilt. het is moeilijk uit te leggen maar het lijkt net alsof hij bijna uitvalt.. gelukkig nooit gebeurd.
      Verder ook niet echt storend. heb helaas al vrij veel problemen met deze astra gehad in de loop der tijd. mede door slecht onderhoud van de vorige eigenaar (particulier) en gewoon domme pech.
      Gelukkig allemaal opgelost behalve dit punt.

      Het schokken/trillen gebeurt niet altijd maar wel redelijk vaak, hebben meerdere mensen hier last van?
      verder is het niet zo storend gezien niet vaak achteruit hoef te rijden.
      Ben benieuwd of meerdere mensen dit hebben,

      Groeten,
      Astra green.

      #18065338
      thereaper
      Deelnemer
        Lid sinds:
        19 March 2011

        Hallo,
        Ik heb hier gelukkig geen last van. Ook in mijn vorige astra g had ik dit niet,
        Heb helaas weinig kaas van versnellingsbakken enz. Gegeten.

        #18065339
        Corjan
        Deelnemer
          Lid sinds:
          15 May 2008

          @Astra Green wrote:

          Hallo Mede opel rijders.

          Sinds ik in het bezit ben van mij astra G 2001 z1.6se 8v valt mij op dat als ik met de auto een stukje achteruit rijdt deze een beetje schokt/trilt. het is moeilijk uit te leggen maar het lijkt net alsof hij bijna uitvalt.. gelukkig nooit gebeurd.
          Verder ook niet echt storend. heb helaas al vrij veel problemen met deze astra gehad in de loop der tijd. mede door slecht onderhoud van de vorige eigenaar (particulier) en gewoon domme pech.
          Gelukkig allemaal opgelost behalve dit punt.

          Het schokken/trillen gebeurt niet altijd maar wel redelijk vaak, hebben meerdere mensen hier last van?
          verder is het niet zo storend gezien niet vaak achteruit hoef te rijden.
          Ben benieuwd of meerdere mensen dit hebben,

          Groeten,
          Astra green.

          Check je remtrommels maar eens of ze nog goed zijn ( en voering natuurlijk) vaak zijn deze ingesleten op “vooruit” rijden en als je dan in z.n achteruit rijdt dan willen ze nog wel eens “haken”

          #18065340
          Astra Green
            Lid sinds:
            1 September 2011

            Gaan we doen Thanks!

            Neem aan dat het niet zo’n kwaad kan.

            #18424893
            Marsha Jansen
            Deelnemer
              Lid sinds:
              30 July 2020

              hoe is het opgelost? Ik heb het ook heel vaak en hij valt dan ook echt uit. Soms krijg ik m echt niet meer van zijn plek. Duwen en vooruit rijden is dan de enige oplossing….

            5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.