Astra G Devil eyes/DRL koplampen ervaringen en meningen.

Forumindex Forums Modellen Astra Astra G Devil eyes/DRL koplampen ervaringen en meningen.

  • Dit onderwerp is leeg.
9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Auteur
    Berichten
  • #17267785
    Cjay
      Lid sinds:
      7 March 2012

      Hallo !
      Ben misschien van plan om me binnenkort die devil eyes binnen te halen.
      Wie heeft er ervaring met deze lampen? Veel last van condens? Gaan de leds niet rap kapot?

      Heb het dan ook over deze
      http://www.gm-tuningparts.nl/shop/product/4964/koplampen-opel-astra-g-daytime-running-light” onclick=”window.open(this.href);return false;

      http://www.gm-tuningparts.nl/shop/product/274/koplampen-opel-astra-g-daytime-running-light” onclick=”window.open(this.href);return false;

      Alvast bedankt! :thumb

      #18250409
      Cjay
        Lid sinds:
        7 March 2012

        Niemand? :???:

        #18250410
        Dolby
        Deelnemer
          Lid sinds:
          1 May 2008

          Zou ik ook eigenlijk willen weten. Maar hoor niet veel over de devil eyes koplampen. Je ziet ze ook niet erg veel. Ik had liever de Depo die zijn goed en betaalbaar 130 voor de set. Helaas heb ik geen astra G meer maar een Zafira A. En daarvoor heeft Depo helaas geen koplampen voor gemaakt anders had ik ze al meteen gemonteerd. Dus ben nu ook aan het kijken voor de devil eyes voor in mijn Zafira A. Maar ben er nog steeds niet uit. Vind de devil eyes niet echt mooi uit zien.

          #18250411
          NoFear1696
          Deelnemer
            Lid sinds:
            23 May 2012

            Al eens aan gedacht om een Audie aan te schaffen :jerry

            #18250412
            Cjay
              Lid sinds:
              7 March 2012

              @Nofear: die reactie voelde ik al aankomen, nee wil me zeker geen “audi” kopen :wors
              Vind gewoon de originele koplampen niet zo mooi.
              Had op men tigra angel eyes gekocht en die stonden hem wel vet..(wou ook geen bmw kopen).
              Nu voor de astra wou ik mss wel iets anders daarom vielen mn ogen op die devil lights..

              #18250413
              okkie-001
              Deelnemer
                Lid sinds:
                11 June 2009

                Maat heeft ze in zijn cabrio zitte
                En die zijn tot nu toe beter dan de lampen die ik in me waggel heb

                #18250414
                Shane_Astra_g
                Deelnemer
                  Lid sinds:
                  12 December 2012

                  Die tweede link had mijn vader. 1 van de ledbalken was binnen 1jaar en 2 maanden kapot. Soms aan soms bleef ie uit. Maarja dat betekend verder niet dat ze allemaal zo zijn. Condens had hij geen last van. Mits je uiteraard die rubberen kap achterop altijd goed terug plaatst.

                  Mijn pa heeft toen deze gehaald.
                  http://www.ebay.nl/itm/SCHEINWERFER-SET-in-SCHWARZ-mit-LED-TAGFAHRLICHT-OPTIK-fur-OPEL-ASTRA-G-alle-/131274842820?pt=DE_Autoteile&hash=item1e909722c4&_uhb=1″ onclick=”window.open(this.href);return false;

                  Gm heeft ze ook maar zijn veel duurder!

                  Deze koplamp heeft meer leds in de ledbalk en zijn feller! En het is van het merk depo. De bouwkwaliteit ligt veel hoger dan die van je tweede link. Op de foto zien ze er niet zo mooi uit maar op de auto van me pa(zilvere coupe) stond het echt strak

                  Hij rijd nu bijna 2 jaar zonder problemen mee rond.

                  #18250415
                  Dolby
                  Deelnemer
                    Lid sinds:
                    1 May 2008

                    Het merk Depo is ook van goede kwaliteit heb ze zelf 4jaar lang zonder problemen gehad in mijn Astra G met Xenon 6000K. Heerlijk goed lichtbeeld en totaal geen last van condens of verwering van de zon.

                    #18250416
                    Cjay
                      Lid sinds:
                      7 March 2012

                      Denk dat ik maar weer voor de ccfl angel eyes ga gaan :D
                      was er zeer tevreden over bij mn tig.
                      Vind ze ook vet staan dus.. :thumb

                    9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
                    • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.