Astra G Deurrubber

Forumindex Forums Modellen Astra Astra G Deurrubber

  • Dit onderwerp is leeg.
6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Auteur
    Berichten
  • #17251773
    Astra_DLS
    Deelnemer
      Lid sinds:
      6 March 2008

      Bij mijn astra G (Caravan) is het deurrubber LV versleten. Ik heb het idee dat mede daarom ik wat last heb van vocht in de auto.

      Is dit rubber een beetje te vervangen en waar kun je die rubbers krijgen? Ik heb al wel wat gezocht, maar kan nog niet echt vinden wat ik zoek, specifiek voor de G.

      #18061467
      Astra_DLS
      Deelnemer
        Lid sinds:
        6 March 2008

        Dat is nieuw, niemand enig idee?

        Mijn garage gaf vandaag goed 100 euro op voor het rubber incl montage, maar dat is me te gortig, dat moet zelf toch veel goedkoper kunnen?

        #18061468
        opel-motorsport
        Deelnemer
          Lid sinds:
          7 April 2009

          incl montage dan vraag je toch zonder montage dat kan een kleintje van 4 jaar een deurrubber steken :)

          #18061469
          Astra_DLS
          Deelnemer
            Lid sinds:
            6 March 2008

            Ik geloof ook wel dat ik het zelf kan. Ik zoek eigenlijk alleen een webshop die de rubbers verkoopt. Dan kan ik op basis daarvan een keuze maken.

            Mijn auto tocht namelijk tussen de linkervoordeur als er een raam open staat ;). Heel irritant

            #18061470
            Blue-Dragon
            Deelnemer
              Lid sinds:
              18 July 2006

              In jou woonplaats zitten aardig wat sloopbedrijven , zou daar anders eerst is gaan kijken.
              Er zullen best nog wel goede deurrubbers te vinden zijn.

              #18061471
              Astra_DLS
              Deelnemer
                Lid sinds:
                6 March 2008

                De astra’s hier op de sloop zijn overigens niet al te best. Worden al snel gestript, maar geen slecht idee. Ik heb idd nog niet op de sloop gekeken hier.

              6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.