Astra G cabrio 2003, dak open / dicht

Forumindex Forums Overige Handleidingen & instructies How to’s – Modellen How to’s – Astra Astra G cabrio 2003, dak open / dicht

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Auteur
    Berichten
  • #18347557
    Hans van der Lieuw
    Deelnemer
      Lid sinds:
      28 June 2017

      Als het dak open is en niet meer dicht gaat, is er een handmatige bediening of een reset of
      wat dan ook om het dak wel weer dicht te krijgen ?

      #18347630
      HJWN
      Deelnemer
        Lid sinds:
        23 August 2015

        Indien dicht,
        Eerst dopje eraf ter hoogte van interieurlampje, daar vind je dop voor imbussleutel.
        Met de imbussleutel draai je de vergrendeling los.
        Handmatig duw je het dak open

        Indien open
        Vergrendeling dekseldak vind je link in de kofferruimte, dan kan de deksel open en kan je handmatig het dak pakken om te sluiten. Vergrendelen via imbus zoals hierboven.

        #18347631
        Hans van der Lieuw
        Deelnemer
          Lid sinds:
          28 June 2017

          Ok, dank je wel voor de snelle uitleg, indien open link in de kofferbak, je bedoelt neem ik aan
          links maar kan je aub wat precieser zijn, waar ik ook kijk, ik zie geen niets waarvan ik denk, he dat is
          om het dak te sluiten, links in de kofferbak zo zichtbaar of achter paneeltje of i.d. ?
          Alvast bedankt voor je moeite, gr Hans

          #18347696
          HJWN
          Deelnemer
            Lid sinds:
            23 August 2015

            in de kofferruimte links inderdaad; bij mij zit er net boven het lampje een gat waar je een hendel ziet, die kan je met de hand bedienen en dat ontgrendeld de klep waaronder je dak opgevouwen zit.

            gr.

            #18348244
            Hans van der Lieuw
            Deelnemer
              Lid sinds:
              28 June 2017

              he he, eindelijk wat gevonden, boven het lampje in de kofferbak zit een gat van pak weg 2 x 2 cm,
              als je daar een vinder in steekt kan je inderdaad iets van achter naar voren bewegen, dat moet
              dus dat handeltje zijn.
              Of het werkt weet ik niet want dan moet ik dus eerst de kap openen en in de bergruimte laten zakken,
              dan pas kan ik kijken of dat handeltje de deksel van het vouwdak handmatig opent.

            5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.