Astra G Abs probleem

Forumindex Forums Modellen Astra Astra G Abs probleem

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Auteur
    Berichten
  • #18367547
    nova….
    Deelnemer
      Lid sinds:
      30 June 2004

      Hallo,

      rij al een paar weken met een knipperende abs Asr op het dashboard  het begint bij 70 en als we dan door rijden naar iets over de 80 dan gaat die inhouden… maar als we van een berg rijden hebben we ook 90 km gehaald

      soms in een bocht knipperd de abs  ook..  Nu was die gisteren naar de garage gegaan om de abs na te laten kijken… Ze hebben hem doorgemeten maar geen foutcode te zien. Nu hebben ze vandaag er1 uur aan gewerkt maar voor de verdere rest zou die handmatig moeten worden gemeten omdat ze anders het probleem niet kunnen vinden. Hebben de astra maar mee naar huis genomen .

      Weet weet raad ? want ik weet het nu f niet meer.. :help:

      #18367650
      Denny23
      Deelnemer
        Lid sinds:
        22 July 2019

        Met tester rondje gaan rijden en de meetwaarde blokken bekijken, ik doel dan op de wielsensoren dus is abs regeleenheid meetwaarde blokken opzetten en gaan rijden en als er ergens een afwijking is in omtreksnelheid weet je in ieder geval bij welk wiel je moet gaan zoeken, zal naar mijn inzien wel een wiellager zijn wat aan het vervelen is

        #18368624
        nova….
        Deelnemer
          Lid sinds:
          30 June 2004

          Hij doet het nog steeds,,, naar mijn mening zal het wel aan de wielen liggen… Denk ik

           

          Mijn aanjager blijft blazen tijdens het rijden heeft dat invloed op de benzine want ik vind hem dorstig….

        3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.