Astra G 3-deurs.. stoelen weigeren instap naar achteren HELP

Forumindex Forums Modellen Astra Astra G 3-deurs.. stoelen weigeren instap naar achteren HELP

  • Dit onderwerp is leeg.
10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
  • Auteur
    Berichten
  • #17245367
    Rob-Epe
    Deelnemer
      Lid sinds:
      30 August 2005

      De titel zegt het al… de stoelen willen niet meer naar voren klappen. De bestuurdersstoel had het al een tijdje van soms wel soms niet.
      Maar nu beide stoelen die niet meer willen.

      Iemand een oplossing hiervoor ??? Ik heb al in de How-to bij Astra gekeken… maar zonder resultaat dus :(

      #17975809
      okkie-001
      Deelnemer
        Lid sinds:
        11 June 2009

        het is deze kabel die stuk is

        http://ecat24.com/opel/catalog/part/1/8/111/2489/25520,25527/” onclick=”window.open(this.href);return false;

        nummer 6,16 of 17 wel eerst de kabel er uit halen omdat er 3 soorten zijn
        koste iets van 15 euro per stuk bij de dealer dacht ik

        michel

        #17975808
        Rob-Epe
        Deelnemer
          Lid sinds:
          30 August 2005

          :wors :wors Big TNX OKKIE-001 !!!! :wors :wors

          Handig zou zijn een How-To … dus neem ik de camera wel mee in de auto. Maak ik mezelf ook een keer nuttelijk king:

          #17975807
          Fearless
          Deelnemer
            Lid sinds:
            9 January 2005

            Kabel staat dan slap. zijn heel simpel weer strakker te zetten zonder een nieuwe kabel te kopen

            #17975810
            Mitta
              Lid sinds:
              27 August 2012

              @Fearless wrote:

              Kabel staat dan slap. zijn heel simpel weer strakker te zetten zonder een nieuwe kabel te kopen

              Is dat ook mogelijk zonder de stoel te demonteren?

              #17975811
              midnight black
              Deelnemer
                Lid sinds:
                14 December 2011

                Wat ook nog het probleem kan zijn (heb ik ooit bij mijn G gehad) is dat de kabel niet meer achter de ontgrendelknop haakt.

                #17975812
                Rob-Epe
                Deelnemer
                  Lid sinds:
                  30 August 2005

                  Ga er zo pas mee aan de gang… :shock: Stoel moet morgen kunnen kantelen :???:

                  Gezien het tijdstip geen foto’s dus… heb ’t lampje van m’n telefoon ook nodig om wat te zien :sleeping

                  #17975813
                  Rob-Epe
                  Deelnemer
                    Lid sinds:
                    30 August 2005

                    Even een nood-oplossing gemaakt… kabel vervangen wordt wel lastig… kan niet bij de hendel van binnenuit ivm de stoel-airbag :hmmz

                    #17975814
                    midnight black
                    Deelnemer
                      Lid sinds:
                      14 December 2011

                      Hoezo niet je trekt de kap van de stoelairbag er zo af hoor en de bekleding van de rugleuning kan zo los van onderen af. (maar om dit alles nu alleen met het licht van je telefoon te doen…..)

                      #17975815
                      Rob-Epe
                      Deelnemer
                        Lid sinds:
                        30 August 2005

                        Kan dat… was idd lastig te zien met een mobiel tussen de tanden en vanaf de achterbank de stoel in proberen te kruipen.
                        Was een beetje bang wat te slopen… wat meestal gebeurt als ik m’n geduld een beetje verlies :angel

                        Heb nu even een nood-oplossing… kabel aan ’n schroevendraaier gewikkeld…
                        Heb morgen de achterbank nodig… heb geen dak-koffer voor schoonmoeder :D

                      10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
                      • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.