Astra g, 2 losse stekkers achter asbak

Forumindex Forums Modellen Astra Astra g, 2 losse stekkers achter asbak

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Auteur
    Berichten
  • #18329960
    johanhummer9
    Deelnemer
      Lid sinds:
      21 May 2011

      Ik had net me asbak eruit omdat ie niet meer dicht blijft staan (nog steeds niet gefixt trouwens)

      En toer zag ik dat onder het kapje tussen pook en asbak 2 extra stekkers zitten als ik het goed herinner 1 voor stoelverwarming en 1 voor traction control.

      Stoelverwarming ben ik niet van plan maar TC is dat een kwestie van schakelaar halen en het werkt of komt er nog meer bij kijken?

      Mvg

      #18329961
      bart-gsi
      Deelnemer
        Lid sinds:
        7 July 2012

        van de TC is afhankelijk wat voor ABS module je in je auto hebt…
        hiermee kun je naar liviu gaan.. die kan aan het onderdeelnummer zien of je TC hebt of niet

        #18329971
        johanhummer9
        Deelnemer
          Lid sinds:
          21 May 2011

          [quote quote=18329961]van de TC is afhankelijk wat voor ABS module je in je auto hebt…
          hiermee kun je naar liviu gaan.. die kan aan het onderdeelnummer zien of je TC hebt of niet

          [/quote]

          oke , weet je waar dat nummer staat en kan ik dat eventueel ook met de opcom vinden?

          #18329972
          bart-gsi
          Deelnemer
            Lid sinds:
            7 July 2012

            ik heb zo`n vermoede op de abs module aan de abs pomp onder de motorkap.. maar zoals gezegd.. liviu heeft hier meer kaas van gegeten dan ik..

            #18329976
            johanhummer9
            Deelnemer
              Lid sinds:
              21 May 2011

              net even wat gezocht hier op het forum , als de TC evbentueel is voorbereid ligt er een blauwe stekker , die heb ik dus niet.
              Waarschijnlijk zijn de zwarte en groene voor de linker en rechterstoelknop van de stoelverwarming.

              #18330005
              Shane_Astra_g
              Deelnemer
                Lid sinds:
                12 December 2012

                Als je 2 kabels hebt liggen dan is dit stoelverwarming ja. Volgensmij heb ik nog zo een frame liggen ergens met 2 uitsparingen, mocht je interesse hebben

              6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.