Astra g 1.8 16v geen vermogen valt uit

Forumindex Forums Modellen Astra Astra g 1.8 16v geen vermogen valt uit

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Auteur
    Berichten
  • #18342507
    Driversjonnie
    Deelnemer
      Lid sinds:
      26 December 2016

      Goedemorgen.

      Gister had mijn auto opeens geen vermogen meer bij het stoplicht. En nou heb ik eerder al eens problemen gehad met mijn bobine en dit is later weer weggegaan. Nou heb ik hem weer losgehaald bougies bekeken en die waren pik zwart. Die dus schoongemaakt weer geprobeerd en hij start wel loopt ook 2 a 3 sec en daarna lijkt het of hij op 2 cilinders loopt en kan hij hem niet meer aanhouden. Ik kan gas geven wat ik wil maar reageert nergens meer op. Foutcodes zijn misfire cilinder 3 en verkeerd benzine mengsel in cilinder 4 en luchtmassameter verkeerde voltage. Ik ben eigelijk wel ten einde raad. Heb alles schoongemaakt enz. Waar kan het nog aan liggen?

      #18342510
      liviu2004
      Deelnemer
        Lid sinds:
        6 April 2014

        X18xe1 of z18xe? Let op dat beide heeft bekend ecu problemen. Als je woon dicht bij, ik kan je helpen met test ecu, bobine, lmm.

        #18342514
        Driversjonnie
        Deelnemer
          Lid sinds:
          26 December 2016

          Kenteken is 10-GF-ZJ ik dacht x18xe1 ik woon in bilthoven. Zou top wezen als iemand voor mij kan kijken! Liefst nog vandaag of morgen

          #18342515
          Driversjonnie
          Deelnemer
            Lid sinds:
            26 December 2016

            Me kenteken is 10-GF-ZJ ik dacht dat het een x18xe1 was maar weet het niet zeker. Ik woon in bilthoven. Zou top wezen als je langs kan komen of iemand anders om hem te testen. Liefst dit weekend nog.

            #18342516
            liviu2004
            Deelnemer
              Lid sinds:
              6 April 2014

              Laat me weten uw whatsapp nr, bij pb.

              Is een z18xe 2001 auto.

              #18342541
              Driversjonnie
              Deelnemer
                Lid sinds:
                26 December 2016

                Liviu2004 is inmiddels langs geweest.
                Die man is echt een topper!!!
                We hebben het probleem gevonden. Luchtmassameter gaf geen waardes meer door. Nu opzoek naar een nieuwe luchtmassameter. Hopelijk kan hij er dan vrijdag op. En liviu ontzettend bedankt!! Je verdiend een standbeeld op dit forum!

              6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.