Astra F Xenons aanschaf. Advies plz

Forumindex Forums Modellen Astra Astra F Xenons aanschaf. Advies plz

  • Dit onderwerp is leeg.
9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Auteur
    Berichten
  • #17219634
    frankvanhuet
      Lid sinds:
      3 January 2009

      Ik heb deze http://www.fullcartuning.nl/13442/Carnamics-HID-Xenon-Kit-H1.html xenons op het oog om in te bouwen in mijn Astra F ’92 – sedan.

      Ik heb reeds angel eyes erin, waar H1 lampen in zitten. Begrijp ik het correct dat deze kits gebruik maken van je huidige reflectoren?

      Enige waar ik mee zit…. wordt dat voor iedere APK beurt die units uitbouwen en de oude erin zetten? Op dit moment komen mijn angel eyes zonder issues door de APK.

      En wat wordt er precies bedoeld met Xenon Ballast??

      Alvast erg bedankt!!!

      #17652549
      Nick-GSI
      Deelnemer
        Lid sinds:
        30 June 2004

        mijn angels met xenon komen probleemloos al 2 jaar door de apk heen. Let wel op als je xenon in je angels wil bouwen moet je een klein stukje uit veilen, anders past de xenon lamp er niet in

        #17652550
        G1zm0
          Lid sinds:
          18 May 2009

          Ik heb nu angel eyes units liggen met xenon lampen erin. Daaraan vast zitten die ballast kastjes.
          Kan ik die zo aansluiten op de bedrading van de astra?

          Marvin

          #17652551
          Nick-GSI
          Deelnemer
            Lid sinds:
            30 June 2004

            xenon is plug and play

            #17652552
            G1zm0
              Lid sinds:
              18 May 2009

              Dus de draadjes van de astra gaan in de angel eyes en de ballastkastjes zitten met een draad aan elkaar tussen de lamp?

              #17652553
              robertszone
                Lid sinds:
                29 November 2009

                ik hoorde laatst ook iets vallen van Xenon immitatie autolampen.. zal de link eens opzoeken..
                Als ze echt zo goed zijn als ze beweren, scheelt dat een hoop ge-emmer :wtf

                #17652554
                Nick-GSI
                Deelnemer
                  Lid sinds:
                  30 June 2004

                  spul zit er bij mij al 2 jaar in, en het doet het nog altijd, geen lamp of ballast kapot gehad nog

                  #17652555
                  Bluns
                    Lid sinds:
                    24 December 2005

                    Werkt ook gewoon goed..
                    H1 xenon lampen zijn nooit gemaakt voor gewone originele lampen.
                    Altijd gebruiken icm xenon units of de lens units die jij hebt.
                    Zolang het licht niet meer als 8000 k bedraagt en het lichtbeeld goed is mag het bij de apk.
                    Nu is er wel een regel bij gekomen, namelijk je xenon moet blijven branden bij aanzetten van grootlicht.

                    #17652556
                    wim-v6
                    Deelnemer
                      Lid sinds:
                      12 August 2005

                      Jupzz in de angels (Combo-B (Corsa-B) H7 prima licht (lenslamp))

                      In mijn Originele Vectra lampen met Afdekkapjes in de koplampen, ook prima, zonder verblinden..

                      Willem

                    9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
                    • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.