Forumindex › Forums › Overige › Restauratie, verbouwingen en styling › Astra F sport 1.6 16v (ICE+interieur update)
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
28 februari 2009 om 19:38 #17449448
Netjes, en dat maakt idd wel even verschil he zonder middendemper.
Komt er waarschijnlijk straks bij mij ook weer onder, die originele middendemper sleept nu af en toe over de drempels :thumbdownMaak maarns een filmpje kunnen we je sound checken!!!
:thumbup
2 maart 2009 om 15:14 #17449449ff ‘n paar nieuwe foto’s, met m’n fototoestel onder de auto gelegen.
3 maart 2009 om 20:07 #17449450Zeer nette astra maar je ervan man. Die velgen doen hem ook zeker heel goed hoor. Egt mooie auto.
Heb zelf ook net een gsi spoiler gemonteerd in de kleur. kleurnr, 286. Word de auto veel dikker van dan.
Ik ga je autoverbouwing verder volgen bij update’s.Gr. Bassie
4 maart 2009 om 09:34 #17449451thnx! :)
klopt, die gsi spoiler, kleine ingreep, groot resultaat. ik hou jouw astra ook in de gaten hoor… ;)4 maart 2009 om 17:17 #17449452Heel goed ;) heb niet direct grote veranderingen in de kop met de auto, maar als ik wat leuks tegenkom, dan gaan we er zeker weer mee aan de gang;)
Hier ff de link naar mijn spoiler foto’s. klikMerk jij trouwens ook iets van het vervangen van de middendemper? Meer vermogen? Of valt dit smerig tegen.
5 maart 2009 om 08:17 #17449453origineel gepost door OpelAstraSport16v100pk
Heel goed ;) heb niet direct grote veranderingen in de kop met de auto, maar als ik wat leuks tegenkom, dan gaan we er zeker weer mee aan de gang;)
Hier ff de link naar mijn spoiler foto’s. klikMerk jij trouwens ook iets van het vervangen van de middendemper? Meer vermogen? Of valt dit smerig tegen.
ik had jouw spoilertje al gezien idd. ziet er netjes uit hoor. vind de grille ook heel mooi.
ik heb nog niks gemerkt van meer vermogen.. dit zal ook wel meevallen denk ik. m’n astra was al geen strepentrekker.. en na plaatsing middendemper is ie dat nog niet. maar dat was m’n doel ook niet. m’n middendemper was kapot en ik liep toevallig tegen deze vervanger aan. dat is eigenlijk de enige reden… het klinkt wel lekker hoor…
9 maart 2009 om 14:15 #17449454afgelopen zaterdag de astra ff lekker verwend met ‘n poetsbeurtje op de meeting, zoals velen onder ons… ben blij met het resultaat :)
9 maart 2009 om 20:47 #17449455Netjes hoor. Ziet er weer puik uit.
Mijn auto word van het voorjaar even grondig gepoetst op het werk ;) Als hij ook egt mooi blijft. Helaas komen er steeds meer plekjes op. Staat op een parkeerplaats waar jan en alleman de auto neer kan zetten. Dus zo af en toe komt er wel is een deur oid tegen aan. Zijn van die hele kleine dingetjes die mij alleen opvallen op de auto, maar toch is het kloten zegmaar.
Ook heb ik iets wat lakschade op de plek waar de stootlijst normaal gesproken zit op de deuren, die heb ik eraf gehaald nadat iemand er met de tengels aan had getrokken en het er scheef opstond. Ook daar van het voorjaar even na kijken of het nog wat weggewerkt kan worden.
Tjah, het is een auto van ’95. Niet nieuw dus, maar toch in nette staat ;)Veel respect voor jou auto hoor, staat er zeer netjes op.
Nog plannen om naar het duitse autosport festival te gaan op TT Circuit Assen? Denk dat ik er nog wel even heenrijd. Even voor bij de viaducten kijken hoe ze de auto’s aftrappen :P toch leuk, whaha
13 maart 2009 om 10:02 #17449456daarom laat ik mijn deurstrips er ook op zitten. ‘n deukje zit er snel in he.. zelf let ik wel op wat ik doe, als ik bijvoorbeeld boodschappen ga doen.. maar ‘n ander let daar niet zo op en dan heb je meteen ‘n deukje te pakken… of ‘n schaafwondje aan je achterbumper, zoals ik.
als je die van mij van dichtbij bekijkt zie je ook goed dat ie niet nieuw meer is hoor. heeft ook echt wel z’n plekjes.. maar dat wil niet zeggen dat ze niet regelmatig verwend hoeft te worden met ‘n was en poetsbeurtje….
maar thnx hoor ;) enne nee, denk niet dat ik richting assen ga.. is niet naast de deur voor mij.
13 maart 2009 om 13:58 #17449457super net ding man, wees er zuinig op!:thumbup
13 maart 2009 om 22:14 #17449458Ziet er mooi uit Wilco, mooie velgen heb je gekocht en t uitlaatje ziet er ook weer puik uit!.
Zeer net astra-tje:):thumbup28 april 2009 om 14:44 #17449459vandaag weer pakketje van carclean.nl binnengekregen. heb even allemaal uitgestald wat ik inmiddels heb aangeschaft.
verder nog ‘n handige gadget gemaakt voor het afspoelen van de auto. op het filmpje van op de site van carclean laten ze zien hoe je het best je auto kan afspoelen na het wassen. voor de mensen die dat nog niet gezien hebben:
http://www.youtube.com/watch?v=EAC7OtaNCIcom niet elke keer de sproeier van m’n slang te hoeven draaien heb ik van ‘n stukje slang en ‘n koppelstukje iets gemaakt waardoor het makkelijk te switchen is.
probeer het.. het is echt handig, en het scheelt droogmaken.
28 april 2009 om 20:51 #17449460dat is handig! , morgen gelijk even aan het knutselen gaan met de tuinslang :agent
want op het filmpje werkt het… als ik me auto ga droog maken met de watermagneet doeken van mequirs heb ik er echt 2 van nodig.. maar op de manier zoàls hun de auto afspoelen heb ik denk ik geen doeken meer nodig hahatrouwens dat spul van poorboys is echt machtig mooi!
29 april 2009 om 08:35 #17449461dat is zeker handig. let op, het werkt het beste als je auto goed in de wax staat, al moet ik zeggen: gister de corsa van m’n ouders onder handen genomen (die niet in de wax stond) en na het wassen op deze manier afgespoeld. met mijn Mothers droogdoek droog gemaakt en deze voelde alleen ‘n beetje klam aan, zonder ook maar 1x te wringen.
gister dus ook voor het eerst de poorboys spullen gebruikt en dit werkt echt fijn. je gaat met al die stappen wel vaak over dezelfde plek heen, maar het kost je nauwelijks inspanning en dus ook geen spierpijn…. :P
trouwens. die leather cleaner van valma is lekker goedkoop en hiermee krijg ik m’n dash heel mooi schoon, en het blijft ook mooi.. beter dan die cockpit spray’s die vlekkerig worden na ‘n paar uur.
4 juni 2009 om 21:54 #17449462hier is ie dan.. kleine update, maar ben er blij mee.
zo matcht het met de voorkant…
5 juni 2009 om 13:02 #17449463AnoniemLid sinds:
1 January 1970mooi dat hij is aangekomen , Paste hij zo?
5 juni 2009 om 14:29 #17449464nee paste niet zomaar. de vauxhall is ietsje kleiner dus heb eerst alle lijmresten eraf moeten halen. ook de pinnetjes kwamen niet overeen met die van het opel logo. ik heb de pinnetjes eraf gebroken en nieuwe pinnetjes gelijmd op het vauxhall logo.
maaruh.. nogmaals thnx, ben er blij mee
5 juni 2009 om 15:39 #17449465AnoniemLid sinds:
1 January 1970Pff.. Ik dacht, goh die klik je er zo op :P, maar gelukkig zit hij
nu :D, en die lijnresten kreeg ik er niet zosnel vanaf, omdat het bijna 5 uur was toen ik erachter kwam :P6 juni 2009 om 15:56 #17449466Netjes zon Vauxhall logo erop!
Staat goed!
Gr. Willem
17 juni 2009 om 18:14 #17449467kleine update…
nieuwe vloermatten besteld bij matten-online.nl
m’n sticker opgeplakt. voor de andere kant komt binnenkort.
en… gsi bumpertjes gevonden waar ik nog wel wat werk aan heb. zijn niet de mooiste, maar ze waren zo goedkoop dat ik ze niet kon laten liggen.
helaas zitten er geen mistlampen in, maar deze wil ik er eigenlijk wel in gaan maken. heeft iemand ervaring met zelf mistlampen erin maken?
17 juni 2009 om 20:01 #17449468ziet er netjes uit:)
als je goed in de voorbumper kijkt zie je de gemarkeerde vakjes waar je zelf de mistlampen in kunt zetten.
netjes op de lijntjes uitzagen slijpen en je zou ze er dan zo in kunnen zetten.18 juni 2009 om 20:35 #17449469oh dan zal ik morgen eens goed kijken :) even navragen wat ‘n setje mistlampen kost bij de dealer.
19 juni 2009 om 06:40 #17449470origineel gepost door kadett-supreme
oh dan zal ik morgen eens goed kijken :) even navragen wat ‘n setje mistlampen kost bij de dealer.Dealer wil je niet weten….abnormale prijzen die ze daar hanteren ;)
FF een te koop gevraagd zetten hier op het forum of op de sloop kijken…. :)
Die 17″ velgen hebben je Assie erg goed gedaan. Nu met die GSi bumpers zal het ook een hele verandering worden. Ben erg benieuwd naar het resultaat :)
Grt.
23 juni 2009 om 21:13 #17449471vandaag weer druk bezig geweest met de bumpers. achter is nu ook gemonteerd. bumpers hebben ‘n poetsbeurtje gehad en nu lijkt het ergens op. achterbumper ben ik niet heel blij mee, maar ik kom nog wel ooit ‘n betere gsi bumper tegen. vind de cupdiffusor eigenlijk niet zo mooi, maar ja, hij zat erop.
verder 1 nadeeltje.. kon met deze bumper m’n trekhaak nie laten zitten. als ik de trekhaak nodig heb, haal ik de bumper er maar even vanaf.
23 juni 2009 om 22:05 #17449472staat netjes, en lukte het een beetje met het eruit slijpen zagen van de mistlampen?
vond het zelf kl*te werk bij de kadett gsi achterbumper.en die cupdiffusor staat zo gek nog niet :)
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.