Astra f minichamps

Forumindex Forums Overige Miniaturen en schaal modellen Astra f minichamps

  • Dit onderwerp is leeg.
7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Auteur
    Berichten
  • #17208217
    Mr.F
      Lid sinds:
      3 November 2008

      weet iemand of er eens een astra f van minichamps uit komt?
      zit hier al 4 jaar op te wachten, :P , maken ze die modelltjes gewoon in volgorde ofzo,

      bijv:

      kadett d
      kadett e
      astra f

      alvast bedankt, want die van gama heb ik al maar die zijn niet echt mooi, WIL HEM HEBBEN:jerry

      #17451993
      Andre_Ede
        Lid sinds:
        16 June 2006

        Hoi,

        je weet nooit precies wat er allemaal gaat komen.
        Een bepaalde volgorde houden ze niet aan, het belangrijkste is
        dat er markt voor is.

        En al zou Minichamps hem volgend jaar op de beurs bekend maken dan nog
        kan het jaren duren voor dat die er dan ook daadwerkelijk is.

        Je kunt beter hopen op Schuco dan heb je hem binnen een jaar naar het bekend maken.

        Als je een rally model wilt moet je eens bij IXO gaan shoppen die brengen begin volgend jaar
        een Astra F GSI Rallye op de markt. Gelijk aan de Astra F GSI Rally uit de tijdschrijften serie’s.

        #17451994
        asconahobbyist
        Deelnemer
          Lid sinds:
          23 June 2008

          jah,bij minichamps wordt de e kadett al ruim een jaar uitgesteld.staat nu op de planning voor juni 2009.
          Overigens vindt ik de d kadett van schuco beter gelukt dan bij minichamps,die is het net niet lijkt het.
          Ik heb ze wel beide,ik had ooit een bruine D dus tsja,wel een must.
          Calibra van minichamps valt ook best tegen,ik heb de laatste van Gama maar die is nie echt heel veel minder.
          Nu nog een mooie C Ascona,die van Gama ziet er niet uit en ik heb wel de modellen van vanguards,zijn wel vauxhalls maar zien er goed uit.Maar ja,hatchback en ik wil nou net sedannen hebben:vertag

          #17451995
          Mr.F
            Lid sinds:
            3 November 2008

            origineel gepost door asconahobbyist
            jah,bij minichamps wordt de e kadett al ruim een jaar uitgesteld.staat nu op de planning voor juni 2009.
            Overigens vindt ik de d kadett van schuco beter gelukt dan bij minichamps,die is het net niet lijkt het.
            Ik heb ze wel beide,ik had ooit een bruine D dus tsja,wel een must.
            Calibra van minichamps valt ook best tegen,ik heb de laatste van Gama maar die is nie echt heel veel minder.
            Nu nog een mooie C Ascona,die van Gama ziet er niet uit en ik heb wel de modellen van vanguards,zijn wel vauxhalls maar zien er goed uit.Maar ja,hatchback en ik wil nou net sedannen hebben:vertag

            Vind ik wel mee vallen, alleen is het rechter achterscherm lager dan de linkse, en fl*kkert de uitlaat er spontaan af:jerry

            #17451996
            discoveropel
              Lid sinds:
              2 April 2009

              :kewlpics :kewlpics

              #17451997
              Mr.F
                Lid sinds:
                3 November 2008

                waar wil je pic’s van?

                #17451998
                discoveropel
                  Lid sinds:
                  2 April 2009

                  :jerry:mad:

                7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.