Astra F C1.8NZ Versnellingsbak Probleempje

Forumindex Forums Modellen Astra Astra F C1.8NZ Versnellingsbak Probleempje

  • Dit onderwerp is leeg.
5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Auteur
    Berichten
  • #17214769
    Anoniem
      Lid sinds:
      1 January 1970

      Hey mede opel rijders,

      Heb een probleempje met mijn Astra F Tailgate C1.8NZ Automatic U9 uit 1992.
      Zoals je kunt zien is het een automaat en heb een sport-knopje op mijn versnellingspook.
      Als je deze indrukt gaat er een oranje tandwieltje branden op het dashboard en schakeld hij sportief.
      Dit werkt normaal gesproken allemaal prima.
      Alleen heb ik af en toe dat als ik de auto koud start, lijkt vaker voor te komen bij koud weer, dat het tandwieltje knippert en de auto bijna niet vooruitkomt bij gas geven.
      Als ik dan een klein stukje rij en de motor stil zet en dan weer start is het tandwieltje weer gewoon uit en rijd de auto weer normaal.

      Iemand enig idee wat het probleem zou kunnen zijn?
      Alvast bedankt!

      #17559632
      wim-v6
      Deelnemer
        Lid sinds:
        12 August 2005

        Knipperen van het lampje geeft aan dat er een storing in de automaatbak zit.

        laat m eens uitlezen.

        Bij de way: Welkom op het opel-forum.

        Het is wel netjes om je in het ”EVEN VOORSTELLEN topic even voor te stellen.

        Willem

        #17559633
        Anoniem
          Lid sinds:
          1 January 1970

          Mijn excuses, heb me gelijk even voorgesteld.

          Bedankt voor de snelle reactie!
          Zat zelf ook al aan laten uitlezen te denken, heb alleen de Astra echt voor een prikkie kunnen kopen en heb niet veel te besteden.
          Geloof dat uitlezen bij de Opel al gauw een tientje of 5 kost, vandaar dat ik even wilde checken of er geen mensen zijn die eerder hetzelfde probleem hadden of eventueel een sugestie waar het in kan zitten..
          Doe zo mogelijk alle reparaties altijd zelf, ben dus ook opzoek naar een voordelige oplossing..

          #17559634
          wim-v6
          Deelnemer
            Lid sinds:
            12 August 2005

            25 euri ongeveer..

            Willem

            #17559635
            Anoniem
              Lid sinds:
              1 January 1970

              Dat valt idd wel mee, dan gaan we hem toch maar even uit laten lezen..
              Thnx!

            5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.